ثبت و اصلاح سفارش کتاب‌های درسی میان پایه برای جاماندگان، از ۲۵ مردادماه

ثبت سفارش کتاب‌های درسی دانش آموزان میان پایه و ویرایش سفارش دانش آموزان از روز ۲۵ مرداد ماه در سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی امکان پذیر است.

 بنا بر اعلام روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، تمامی دانش آموزان میان‌پایه که تاکنون برای ثبت سفارش کتاب‌های درسی خود اقدام نکرده اند، از روز چهارشنبه ۲۵ مردادماه ۱۴۰۲ در صورت ثبت نام قطعی در مدرسه برای سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲، می‌توانند ضمن مراجعه به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی (my.medu.ir و irtextbook.ir و my.gov.ir) برای ثبت سفارش کتاب‌های درسی خود اقدام کنند.

دانش آموزانی هم که به دلیل تغییر پایه تحصیلی یا رشته تحصیلی یا مدرسه محل تحصیل نیاز به اصلاح سفارش دارند از روز چهار شنبه ۲۵ مردادماه ۱۴۰۲ می‌توانند با مراجعه به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی نسبت به اصلاح سفارش خود اقدام نمایند.

 با توجه به زمان باقیمانده تا شروع سال تحصیلی جدید و توزیع کتاب درسی از مناطق به مدارس، تمامی دانش‌آموزان پایه‌های ورودی نسبت به ثبت نام قطعی خود در سامانه سیدا و ثبت سفارش کتاب درسی در سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی اقدام نمایند.

همچنین لازم به یادآوری است که صدور حواله توزیع کتاب‌های درسی برای دانش‌آموزان مشروط به ثبت نام قطعی آن‌ها در سال تحصیلی ۱۴۰۳ - ۱۴۰۲ در مدرسه و نیز ثبت سفارش کتاب‌های درسی در سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی می‌باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.