بیاییم گره‌ها را باز کنیم نه آنکه آن را محکمتر کنیم

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: وقتی ما دنبال حل مشکل باشیم باید از راه درست آن عمل کنیم نه آنکه بیاییم یک طرفه موضوعی را مطرح کنیم و گره‌ای را که می‌شود به راحتی باز کرد محکمتر از قبل کنیم.

احمد صادقی عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت:  موضوعی که قابل تامل است این می‌باشد که وقتی مسئله مهمی می‌خواهد مطرح شود و جنبه‌های مهمی دارد می‌بایست ابتدا در کمیسیون‌های تخصصی و با حضور مجریان موضوع مطرح شود، دفاعیات شنیده شود، بحث و گفتگو صورت گیرد، پیشنهاد ارائه و راه حل اندیشیده شود و بعد به هیات رییسه شورا واصل گردد تا در دستور کار قرار گیرد. من به عنوان عضو شورا نیز می‌بایست در جریان موضوع قرار گیرم و بعد از اظهارات کارشناسان در صحن شورا در موضوع نظر بدهنم. 

صادقی افزود: این روندی است که وقتی ما دنبال حل مشکل باشیم نه آنکه بیاییم یک طرفه موضوعی را مطرح کنیم و گره‌ای را که می‌شود به راحتی باز کنیم محکمتر از قبل کنیم. 

صادقی افزود: کمیسیون ماده ۵ نهاد قانونی است و اینکه این نهاد اختیاراتش از شورا بیشتر است موضوعی است که من هم به آن نقد دارم، ولی مشکل کجا باید حل شود جز آنکه باید در مجلس شورای اسلامی حل شود!

وی خطاب به ریاست شورا افزود: آقای چمران مگر نه آنکه در دوره‌های گذشته شورا خود شما به این مشکل رسیدید و مطرح کردید و در نهایت در شورای نگهبان رد کردند. عزیزان بیاییم گره‌ها را باز کنیم نه آنکه آن‌ها را محکمتر کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار