بخشودگی‌های جرائم تامین اجتماعی برای کارفرمایان

سازمان تامین اجتماعی برای کارفرمایان کارگاه‌های خدماتی، صنعتی، معدنی، کشاورزی و صنفی اقدام به صدور بخشنامه بخشودگی جرائم کرده است.

شیخ شعاعی، مدیر کل تامین اجتماعی استان کرمان با اشاره به اینکه سازمان تامین اجتماعی برای کارفرمایان کارگاه‌های خدماتی، صنعتی، معدنی، کشاورزی و صنفی اقدام به صدور بخشنامه بخشودگی جرائم تامین اجتماعی کرده است، گفت: کارفرمایان برای بهره مندی از این بخشنامه تا پایان مرداد در سامانه خدمات غیرحضوری تامین اجتماعی ثبت نام‌کنند.


او افزود: ثبت نام از ابتدای خرداد ماه  شروع شده است و تا پایان مرداد ادامه دارد و کارفرمایان باید  ابتدا، ارائه درخواست کنند تا صد در صد جرائم بخشیده شود.

مدیر کل تامین اجتماعی استان بیان کرد: مراجعه حضوری پذیرفته نیست و  ثبت نام در سامانه «ای اس نقطه تامین نقطه آی آر» قابل انجام است.

 او افزود: در استان کرمان ۳ هزارمیلیارد تومان از کارفرمایان مطالبات داریم که هزار و ۵۰۰ میلیاردتومان آن مطالبات قطعی است و تقاضا داریم کارفرمایان در این‌چند روز باقیمانده تا پایان مرداد ارائه درخواست کنند تا بتوانیم به افزایش اشتغال، کاهش تورم و مساعدت به کارفرمایان  در استان کمک کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار