کاپیتان تیم ملی بسکتبال:

وقت ایده آل بازی کردن و پیروزی است

تینا عیسائیان گفت: به نظرم دیگر باید ایده آل بازی کرد، پیروز شد و مسیر صعود را طی کرد.

تیم ملی بسکتبال کشورمان فردا در اولین دیدار از رقابت‌های دویژن B آسیا به مصاف تیم مالزی می‌رود. ایران که در گروه اول این رویداد قرار گرفته است ساعت ۱۲ و نیم به وقت محلی با حریف شرقی خود دیدار می‌کند.

تینا عیسائیان کاپیتان تیم ملی کشورمان در خصوص این بازی می‌گوید:دیگر باید پیروز شد و مسیر صعود را طی کرد.

از بازی‌های ویلیام جونز صحبت کنید؟
خیلی سطح بالایی داشت. تیم‌های قدرتمندی آمده بودند و کسی هم فکر نمی‌کرد ایران با اختلاف خیلی کمتر از آن چه که همگان فکر کرده بودند نتیجه را واگذار کند. تیم هایی چون ژاپن، کره جنوبی، چین تایپه و فیلیپین بار‌ها بار‌ها در سطح بین الملل بازی کرده بودند. ما جنگیدیم و می‌توانستیم نتیجه بگیریم حتی مقابل ژاپن قدرتمند با اختلاف کم باختیم.

تیم‌های حاضر در ویلیام جونز نظرشان نسبت به ما چی بود؟
درباره ما اطلاعاتی نداشتند و حتی فکر می‌کردند بازی دستگرمی مقابل ما دارند و با ۴۰ تا ۵۰ می‌توانستند ما را شکست بدهند، اما چنین نشد. حتی گفته بودم یکی و دودقیقه بازی ادامه پیدا می‌کرد شاید می‌بردیم.

اول اردن و بعد تورنمنت ویلیام جونز چقدر به کمک شما برای کاپ اسیا آمد؟
هر چقدر این گونه بازی‌ها بیشتر باشد به هماهنگی ما کمک شایانی می کند. خدا را شکر سرمربی تیم ملی از همه بازیکنان استفاده کرد و همه خوب بازی کردیم.

مالزی اولین حریف شماست. چه شناحتی نسبت به این تیم دارید؟
من یک بار با این تیم بازی کرده بودم. تیمی سرعتی و با میانگین قدی کوتاهی هستند. البته تیم چندسال قبل نیستند. با این حال ما باید خوب بازی کنیم و مانع توپ دزدی آن‌ها باشیم. حتی ترنور کمتری بدهیم. برد ما دور از دسترس نیست.

بازی‌های بین المللی زیادی تیم ملی تجربه کرده است. آیا اکنون دیگر وقت نتیجه گرفتن ما هست؟
بله، من فکر می‌کنم با تمرینات سختی که داشتیم و هنر کوچ این مربی دیگر بازیکنان به شرایط آرمانی رسیده اند و فقط باید کمی روی گلزنی مان بیشتر تسلط داشته باشیم. البته کار دفاعی ما بهتراست. به نظرم دیگر باید ایده آل بازی کرد، پیروز شد و مسیر صعود را طی کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار