سارقان احشام در بند پلیس آبادان

جانشین فرماندهی انتظامی آبادان از دستگیری ۲ سارق احشام در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ رضا اشیری جانشین فرماندهی انتظامی آبادان گفت: سارقانی که با یک دستگاه خودرو ۴۰۵ سفید رنگ اقدام به سرقت احشام در این شهرستان می‌کردند دستگیر شدند.

به گفته او پیش از این یک فقره سرقت احشام در یکی از مناطق روستایی این شهرستان اعلام و چند اکیپ از ماموران پلیس آگاهی و انتظامی این فرماندهی به سرعت وارد عمل شدند.

سرهنگ اشیری گفت: پس از متواری شدن سارقان کارآگاهان پلیس آگاهی با کمک عوامل انتظامی پس از ایست و بازرسی مقطعی موفق شدند خودروی مورد نظر را در یکی از مسیر‌های حاشیه شهرستان توقیف و این سارقان را دستگیر کنند.

جانشین فرماندهی انتظامی آبادان با اعلام کشف ۲ راس گوسفند در خودروی متعلق به این متهمان گفت:سارقان دستگیر شده با اعتراف به بزه انتسابی به ۲  فقره سرقت عادی و  مسلحانه  احشام در سطح شهرستان نیز اقرار کردند.

او از تشکیل پرونده علیه متهمان و رد مال خبر داد و خطاب به شهروندان دارای احشام گفت: عدم توجه به توصیه‌های پلیس و کوتاهی در استفاده از وسایل حفاظتی برای نگهداری از احشام و اعتماد بیش از حد به افراد ناشناس از عوامل زمینه‌ساز بروز سرقت از دامداری‌ها است که لازم است شهروندان در پیشگیری از سرقت توجه به توصیه‌های پلیس را مورد توجه قرار دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.