امام جمعه گرگان:

دولت به مطالبات کشاورزان بذرکار توجه ویژه داشته باشد

امام جمعه گرگان گفت:کشاورزان بذرکار، تولیدات خود را تحویل دولت دادند، اما در پرداخت‌ها تاخیر به وجود آمده است.

آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی در خطبه‌های امروز نماز جمعه گرگان گفت:    کشاورزان نیز مشکلات همچون پرداخت معوقات بانکی دارند که دریافت مطالباتشان گره‌گشایی از مشکلات خواهد کرد.

آیت‌الله نورمفیدی افزود: اگر کشاورزان با مشکل مواجه شوند، علاقه‌ای به ادامه کار نخواهند داشت و دیگر در خدمت جامعه نخواهند بود.

امام جمعه گرگان در بخش دیگری از خطبه‌های امروز با اشاره به دیدار هفته گذشته نیرو‌های ناوگروه ۸۶ با رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: انجام ماموریت ۶۵ هزار کیلومتری دریایی در مدت هشت ماه کار ارزشمندی بود که دلاور مردان نیروی دریایی ارتش و سپاه به خوبی آن را به سرانجام رساندند

آیت‌الله نورمفیدی افزود: این ماموریت در آب‌های آزاد در حالی انجام شد که آمریکا خود صاحب مطلق دریا می‌داند و اجازه ورود نیرو‌های دریایی هر کشوری را نمی‌دهد.

او ادامه داد: حضور ناو ۸۶ ایران در آب‌های آزاد جهان در واقع خط بطلانی بر ادعا‌های دروغین آمریکایی‌ها و دشمنان بود.

آیت‌الله نورمفیدی اضافه کرد: آب‌های آزاد متعلق به همه است و تمام نیرو‌های دریایی می‌توانند از آن عبور کنند.

امام جمعه گرگان گفت: مسایلی که این روز‌ها از سوی دشمن مطرح می‌شود، چیز مهمی نیست و نیروی دریایی سپاه در مقابل آن‌ها فعال هستند و در برابر دشمنان و تهدیداتشان همچون سپری ایستاده‌اند و قدرت نظامی و دفاعی خود را در مقابل دیدگان جهانیان نشان می‌دهند.

آیت‌الله نورمفیدی یادآور شد: باید قدردان خانواده‌های دریادلان ناوگروه باشیم که صبوری و شکیبایی کردند و تحمل آن‌ها باعث تقویت نیرو‌های ما شد.

در پایان خطبه‌های این هفته نماز جمعه گرگان از مجید میهن‌دوست خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز گلستان و یزدان خاندوز تهیه‌کننده برنامه خطبه‌های نماز جمعه سیمای مرکز گلستان، به دلیل حضور مستمر و فعالیت در برنامه‌های نماز جمعه به مناسبت پنجم مرداد سالروز اقامه اولین نماز جمعه تهران و همزمان در گرگان و ۱۷ مرداد روز خبرنگار تجلیل شد.

منبع:ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.