در ادامه پویش به عشق امام حسین (ع) می‌بخشم:

۲ مددجوی زندان کرمان با اخذ رضایت شکات از زندان رهایی یافت

تقی زاده گفت: ۲ مددجوی زندان کرمان که به دلیل ناتوانی در پرداخت دیه در زندان به سر می‌بردند، پس از تلاش کارکنان شورای حل اختلاف آزاد شدند.

مهدی تقی زاده با اشاره به اینکه  ۲ مددجوی زندان کرمان که به دلیل ناتوانی در پرداخت دیه در زندان به سر می‌بردند، پس از مداخله و تلاش کارکنان شورای حل اختلاف آزاد شدند، گفت: این طلب به ارزش بیش ۴ میلیارد ریال بود که پس از مداخله و تلاش کارکنان شورای حل اختلاف شماره ۴۰ مستقر در زندان منجر به سازش شد و شکات از کل طلب خود گذشت کردند.

او  افزود: دلیل این بخشش احترام به ابا عبدالله الحسین (ع) بود و شکات به حرمت امام حسین (ع) از حق قانونی و شرعی خود گذشت کردند.

معاون قضایی رئیس کل دادگستری بیان کرد: پویش به عشق امام حسین (ع) می‌بخشم تاکنون منجر به سازش قابل توجهی از پرونده‌ها شده است و امید است با اجرایی شدن این پویش تا پایان ماه صفر و با تلاش کارکنان شورا‌های حل اختلاف، صلح یاران و متنفذین، شاهد صلح و  آشتی صاحبان حق و حل اختلاف طرفین پرونده‌ها باشیم.

او تصریح کرد: یکی از اصول بنیادین اخلاق اهل بیت (ع) اصل گذشت است که برگزاری پویش‌های مناسبتی به نام و حرمت ائمه اطهار (ع) و پیروی مردم از سیره اهل بیت (ع) خوشبختانه تاثیرات مثبتی در افزایش میزان صلح و سازش و گذشت شکات داشته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار