فرماندار مهاباد:

مهاباد آماده میزبانی شایسته از اردوی تیم ملی وزنه برداری است

فرماندار ویژه مهاباد گفت: این شهرستان آماده میزبانی شایسته از اردوی تیم ملی وزنه برداری برای شرکت در مسابقات جهانی این رشته ورزشی است.

حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد امروز در نخستین جلسه شورای ورزشی و تربیت بدنی گفت: حمایت لازم از برگزاری برنامه‌های ورزشی که در راستای معرفی شهرستان و شکوفایی استعداد‌های ورزشی باشد، از طرف مدیریت شهری انجام خواهد شد.

وی اضافه کرد: منابع مالی و امکانات رفاهی و خوابگاهی مناسب برای برگزاری هرچه بهتر این اردو تدارک دیده شده و از این بابت نگرانی وجود ندارد.

عباسی با اشاره به حمایت از سایر ورزش‌ها و قهرمانان ملی نیز افزود: قدردانی از مدال آوران و ورزشکاران شاخص شهرستان نیز در بخش‌های مختلف در دستور کار قرار دارد و توجه کافی به همه آنان خواهد شد.

فرماندار ویژه مهاباد با بیان اینکه ورزش بر روحیه و اراده انسان تاثیر مستقیم دارد، اضافه کرد: هم اکنون سالن تیراندازی و خانه کشتی با ۲۱ میلیارد ریال هزینه آماده بهره برداری است.

وی افزود: همچنین هشت زمین ورزشی در دست اقدام بوده و از طرفی تلاش می‌کنیم توسعه فضا‌های ورزشی را در محلات مختلف شهری به ویژه در مناطق محروم ارتقا دهیم.

اردوی آماده سازی تیم ملی وزنه برداری کشورمان برای حضور قدرتمندانه در مسابقات جهانی و آسیایی ۲۷ مردادماه جاری در شهر مهاباد برگزار خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.