رییس سازمان ورزش بسیج کشور :

قهرمانان ورزشی نعمت و برکت برای نظام جمهوری اسلامی هستند

رییس سازمان ورزش بسیج کشور گفت: قهرمانان ورزشی به واسطه به اهتزار درآوردن پرچم ایران، نعمت و برکت برای نظام جمهوری اسلامی هستند.

محرم نشاطی روز پنجشنبه در مراسم افتتاح مسابقات ووشو و تکواندوی قهرمانی بسیج برادران کشور(جام ولایت) در زنجان با بیان اینکه مردم قدردان زحمات ورزشکاران و قهرمانان هستند، اظهار کرد: قهرمانان ورزشی در ادامه مسیر شهدا برای بالا بردن و بالا ماندن پرچم خوش رنگ کشور پا به میدان گذاشتند.

وی با بیان اینکه شهدا با تقدیم خون خود موجب شدند تا پرچم جمهوری اسلامی ایران در همه میادین در اهتزاز باشد، اظهار کرد: امروز این امنیت و اقتدار را مدیون شهدای والا مقام هستیم.

رییس سازمان ورزش بسیج کشور با بیان اینکه مسابقات جام ولایت بهترین سیمای اقتدار بسیجیان است، گفت: این برنامه ها موجب توسعه ورزش و کشف استعدادهای ورزشی در سراسر کشور است.

مسئول تربیت بدنی سپاه انصارالمهدی (عج) زنجان نیز در این مراسم با بیان اینکه این مسابقات با حضور حدود ۵۰۰ ورزشکار طی روزهای ۱۹ و ۲۰ مردادماه جاری برگزار می شود، افزود: نفرات اول تا سوم این مسابقات از طریق فدراسیون های مربوط به اردوهای تیم ملی دعوت می شوند.

رضا نجفی با بیان اینکه شرکت کنندگان در این مسابقات برگزیدگان مرحله استانی از سراسر کشور هستند، اظهار کرد: حدود ۳۰۰ نفر از ورزشکاران در رشته تکواندو و ۲۰۰ نفر نیز در رشته ووشو(ساندا و تالو) با هم رقابت می کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.