اهدای ۵۰۰ پلاک مسکونی به خانواده‌های نیازمند خوزستانی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خوزستان از اهدای ۵۰۰ پلاک مسکونی متعلق به مجتمع اقتصادی کمیته امداد کشور به ۵۰۰ خانوار تحت حمایت و نیازمند و محرومین شهرک شهید مدنی ماهشهر خبر داد.

جمال شبیه مدیرکل امداد امام خمینی (ره) خوزستان گفت: بخشی از اراضی شهرک مدنی ماهشهر به ساکنین تحت حمایت نیازمندان محرومین واگذار شده است. این اقدام، مشکل دریافت سند مالکیت این افراد را حل می‌کند.

او می‌گوید: مراحل ثبت سند نیز با هماهنگی شهرداری و اداره ثبت اسناد در حال انجام و تمام هزینه‌ها توسط کمیته امداد پرداخت شده است همچنین، با ثبت سند، ارزش افزوده ملک افزایش می‌یابد.

به گفته او بخشی از اراضی مجتمع اقتصادی شهرک مدنی ماهشهر به ساکنین تحت حمایت نیازمندان محرومین که سال‌ها قبل درگیر سکونت و سندیت مالکیت بودند با توجه به تاکیدات رهبری پیگری ریاست امداد و مصوبات هیت امنا و مجتمع اقتصادی کشور اسناد مالکیت و ثبت آن‌ها به صورت رایگان واگذار گردید.

شیبه گفت: کمیته امداد خدمات متنوعی را به نیازمندان ارائه می‌دهد و علاوه بر اعتبارات دولتی، کمک‌های مردمی را خصوصا در بخش صدقات، به حوزه‌های فرهنگی، درمان، عمران، تأمین جهیزیه و وام کارگشایی محرومین اختصاص می‌دهد.

 مدیرکل امداد امام خمینی (ره) خوزستان می‌گوید: کمک‌های خیرین و نیکوکاران به خانواده‌های نیازمند باعث برکت فراوان به فعالیت‌های کمیته امداد و ارائه خدمات بهتر به مددجویان می‌شود.

او گفت: این خانه‌ها در زمین‌های متعلق به کمیته امداد ساخته شدند که این نهاد حمایتی املاک را به افراد نیازمند و واجد شرایط به صورت رایگان اهدا کرد.

او می‌گوید: روز گذشته نیز اهدا رایگان برخی املاک کمیته امداد در مناطق "کوی طاهر" و "مدرس" اهواز به نیازمندان ساکن در این اراضی انجام شد.

به گفته شیبه با ثبت سند این خانه‌ها به ارزش افزوده املاک اضافه خواهد شد و ساکنان آن‌ها از واحد‌های مسکونی با سند قانونی بهره‌مند می‌شوند.

ساکنان این خانه‌ها سال‌ها درگیر دریافت سند مالکیت بودند که با این اقدام مشکل آن‌ها رفع می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.