دستگیری اعضای شبکه کلاهبرداری از مردم با پوشش پیش فروش خودرو

روابط عمومی اداره کل اطلاعات استان قزوین در اطلاعیه‌ای از دستگیری اعضای شبکه کلاهبرداری از مردم با پوشش پیش فروش خودرو خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است: در راستای مقابله با اخلاگران امنیت اقتصادی و صیانت از سرمایه‌های شهروندان اداره کل اطلاعات استان قزوین ضمن شناسایی فعالیت مخرب یک شرکت غیرقانونی فعال در حوزه پیش خرید خودرو با همکاری سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و فرماندهی انتظامی، استان با حکم مرجع قضایی، اعضای این شبکه کلاهبرداری را دستگیر کردند.

متهمان اصلی با انجام تبلیغات فریبنده و اقدامات مجرمانه ذیل فعالیت‌های به ظاهر قانونی و مجاز شرکت با طرح ادعای فروش خودرو داخلی به قیمت کارخانه، فروش خودرو خارجی به قیمتی کمتر از قیمت بازار و معرفی طرح‌های سرمایه گذاری با وعده پرداخت سود‌های کلان مبادرت به جذب سرمایه از شهروندان استان قزوین و چند استان دیگر کرده بودند.

طبق بررسی‌های بعمل آمده موضوع پیش فروش خودرو تنها پوششی برای جذب سرمایه‌های مردم و کلاهبرداری به شیوه به اصطلاح پانزی وعده پرداخت سود ماهانه غیر متعارف بوده است.

در حال حاضر اعضای اصلی و برخی مرتبطان این شرکت به منظور جلوگیری از تضییع اموال و وجوه سرمایه گذران بازداشت شدند و برای تکمیل تحقیقات و صدور احکام قضایی در اختیار دادگستری استان قرار دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.