اسد: دیدار با اردوغان بر اساس شروط او انجام نخواهد شد

رئیس‌جمهور سوریه در مصاحبه‌ای تاکید کرد به دلیل شرط‌هایی که همتای ترکیه‌ای او برای عادی سازی روابط گذاشته است، با اردوغان دیدار نمی‌کند.

بشار اسد، رئیس‌جمهور سوریه در مصاحبه با شبکه اسکای نیوز عربی تاکید کرد به دلیل شروطی که رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه  برای عادی کردن روابط با دمشق گذاشته است، با او دیدار نمی‌کند.

او در این مصاحبه تلویزیونی اعلام کرد که سناریوهایی مانند آنچه که برای عراق و لیبی اتفاق افتاد، برای سوریه طراحی شده است و هدفش ترورهای بسیار است. 

او در پاسخ به سوالی درباره اتهام زنی رسانه‌ها به دمشق در زمینه قاچاق مواد مخدر با رد این اتهامات، گفت که مسئولیت این موضوع بر عهده کشورهایی است که در سوریه آشوب ایجاد کردند. او در ادامه بشار اسد درخصوص اپوزیسیون سوریه گفت: اپوزیسیونی که من آنها را به رسمیت می شناسم؛ همان اپوزیسیون داخلی و نه اپوزیسیون ساخته و پرداخته خارج است.

رئیس جمهوری سوریه همچنین از خنثی سازی تحریم های آمریکا علیه سوریه موسوم به «قانون قیصر» سخن گفت و تصریح کرد: ما از چند طریق توانستیم قانون قیصر را دور بزنیم واین قانون بزرگترین مانع به شمار نمی رود. تصویر جنگ زده سوریه است که مانع از سرمایه‌گذاری می‌شود.

برچسب ها: بشار اسد ، سوریه ، اردوغان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمودزاده
۲۱:۵۰ ۱۸ مرداد ۱۴۰۲
احسن او در پی احیای امپراتوری عثمانی است و با دریافت رشوه کلانی از آمریکا و اروپا در کشور خود را با تکفیری های اروپایی اعم از انگلیسی و فرانسوی به همراه هشتاد کشور دنیا باز کرد و جنابعالی و دولت و ملت عراق شجاعانه با ۸۰ وکشور دنیا جنگیدید و او طمع تلخ شکست داعش در سرنگونی تو را چشیده اکنون در حال ترمیم روابط با توست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۸ ۱۸ مرداد ۱۴۰۲
گرچه تعداد مخالفان ایشون با تحریک و تحمیق شده به کمک ابزار رسانه های دروغ پرداز کم نیستند ولی شخصا فکر میکنم ایشون یک مرد وطن خواه شجاعی هست که علی رغم همه جنایت ها و خیانت ها و البته اشتباهات داخلی و خارجی تونست کشور و مردمش رو از سراشیبی سقوط نجات بده و صد البته که محور مقاومت به دفاع از مظلوم و در راستای منافع منطقه ای و اسلامی کمک کارشون شد...
نامردان حامی قاتلین و ...که معلوم کیا هستند....
آخرین اخبار