رئیس جمهور:

بساط کشف حجاب جمع خواهد شد/ خون شهید سلیمانی برای دشمن خطرناک‌تر از قاسم سلیمانی است

رئیس جمهور گفت: برکاتی که خون مطهر شهیدان ایجاد کرد حفظ امنیت و حفظ این نظام مقدس است.

سخنرانی سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور صبح امروز در مراسم بزرگداشت شهدای مدافع حرم در سالن اجلاس سران آغاز شد.

رئیس جمهور در این مراسم بیان کرد:شهدا نشان دادند روشنفکران زمان خود هستند، زیرا ضرورت‌های جامعه را شناختند و آماده خطرپذیری برای ایفای نقش شدند.

رئیس جمهور ادامه داد: چهره سیاسی در جامعه کسی است که ضرورت‌ها و نیاز‌های جامعه را بشناسد و خود را برای رفع این نیاز‌ها آماده کند و در این عرصه آماده خطر کردن و پذیرفتن خطرات باشد نه فقط برای امنیت ایران اسلامی بلکه برای امنیت منطقه جانفشانی کند.

آیت الله رئیسی با تاکید بر اینکه حضور نیرو‌های ما در منطقه و در دفاع از حرم و حریم، امنیت ساز شد، اظهار داشت: حضور نیرو‌های ما در جای جای این منطقه امنیت ساز است و برخلاف دشمن و بیگانگان که حضورشان امنیت را به خطر می‌اندازد هرجا ایران حضور یافت حضورش امنیت ساز بود.  حضور بیگانگان حتما در منطقه امنیت ایجاد نمی‌کند.

رئیس جمهور هشدار داد که ما امروز مبتلا به جاهلیت مدرن هستیم، جاهلیتی که مجهز به امپراتوری رسانه است و جلوه‌ای که می‌تواند جاهلیت مدرن را بر ملا کند و نقاب را از چهره کنار بزند، قدرت خون شهیدان است.

وی با یاد و نام شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: امروز خون شهید حاج قاسم سلیمانی برای دشمن خطرناک‌تر از قاسم سلیمانی است و نام، یاد، راه و آرمان این شهید بزرگوار در جامعه انسان‌سازی می‌کند. باید برای شنیدن پیام خون شهیدان گوش شنوا داشت. پیام شهیدان پیام حق خواهی، حفظ ارزش‌های اسلامی، اطاعت از ولی، امنیت، آرامش، پیشرفت و ایستادگی در راه خداست.

رئیس جمهور این نکته را هم متذکر شد که در مسیر برخی خانواده‌های عزیز شهدا به من گفتند که ما نسبت به حفظ ارزش‌ها تاکید داریم و خطاب به خانواده‌های شهدا اظهار داشت: قطعا بدانید که هرکس در هر گوشه‌ای از این کشور بخواهد برخلاف آنچه که شهدای گرانقدر خواستند، گفتند و نوشتند و رفتند و به معشوق پیوستند، عمل کند، نمی‌تواند، زیرا انقلاب اسلامی ایران و نظام اسلامی ایران برحق است و هاضمه نظام اسلامی تبعیض و فساد نمی‌پذیرد، چون هاضمه‌ای است که بر حق قرار داده شده، پیام‌هایی که شهیدان بنیاد را بر آن قرار دادند.

آیت الله رئیسی به خانواده‌های شهدا اطمینان داد که اگر کسی به خون‌های مطهر شهیدان خیانت کند رسوا خواهد شد، زیرا پاک‌ترین خون‌های مطهری بودند که بر زمین ریخته شدند. خون شهیدان تضمین کننده این نظام و خیمه‌ای است که به نام نظام اسلامی برپا شده است.

آیت الله رئیسی گفت که حتماً این بساط کشف حجاب هم جمع می‌شود، خانواده‌های شهدا نگران نباشند. برخی از افراد بی‌حجاب غافل و بی‌اطلاع هستند که باید آن‌ها را بیدار کرد و به آن‌ها آگاهی دهیم، اما عده‌ای معدود که به طور سازمان یافته و حرکتی جهت دار با آموزش‌های بیگانگان اقدام به کشف حجاب می‌کنند تکالیفشان مشخص است.

وی ادامه داد: به گفته رهبر انقلاب دشمن در این میدان با برنامه‌ریزی آمده و ما هم باید با برنامه‌ریزی به میدان برویم و کار کنیم.

آیت الله رئیسی خطاب به خانواده شهدا بیان داشت: در دامن شما‌ها شهیدانی پرورش یافتند که امروز الگو‌های جامعه ما هستند، چهره‌ها در جامعه ما شهدا هستند که باید راه نورانی آن‌ها شناخته شود و عصر‌ها و نسل‌ها این راه نورانی که امتداد راه عاشورای حسینی را بشناسند.

وی تصریح کرد: خون بچه‌های شما تضمین شده است، چون متصل به ثارالله است، خداوند متعال نه فقط خون حسین (ع) را بلکه خون قاسم (ع) و علی اصغر (ع) و خون بچه‌های شما را تضمین کرد. 

رئیس جمهور افزود: خون مطهر فاطمیون، زینبیون و حیدریون متصل به ثارالله شد و تضمین کننده این خون، خود ذات مقدس کبریایی است.

آیت الله رئیسی با بیان اینکه پیام شهیدان در تمام فضا طنین افکن شده است، اظهار داشت: خداوند متعال گوشی شنوا مرحمت کند که این پیام را از شهیدان گرامی بشنویم.

وی با بیان اینکه همه ما در معرض یک امتحان هستیم، تصریح کرد: بچه‌های شما در یک ابتلا بزرگی پیروز شدند در این ابتلا بزرگ که جریان داعش از ناحیه رژیم صهیونیستی و ثروتمندان بی دین حمایت می‌شد، شهیدان پیروز شدند و خانواده‌های آن‌ها هم نمره قبولی گرفتند.

رئیس جمهور اضافه کرد: جریان داعش به دنبال آشوب در جهان اسلام بودند و آمدند که خون بریزند و خانه‌ها را ویران کنند، اما در مقابل شهدا شکست خوردند در این مسیر آن چیزی که به خانواده شهدا آرامش می‌دهد یاد صبر و پایداری حضرت زینب علیهم السلام است و این نام به انسان آرامش می‌دهد.

آیت الله رییسی خانواده شهدا را مظهر صبر و استقامت عنوان کرد و بیان داشت: شما در امتحان از دست دادن عزیزان خود با صبر و مقاومت نمره آوردید و امروز بازماندگان، مسئولان و دست اندرکاران باید حافظ آثار خون مطهر شهیدان و تداوم راه آن‌ها باشند.
وی با بیان اینکه امنیتی که در منطقه ایجاد شده به برکت خون شهیدان مدافع حرم است، بیان داشت: برکاتی که خون مطهر شهیدان ایجاد کرد حفظ امنیت و حفظ این نظام مقدس است که به گفته حاج قاسم؛ جمهوری اسلامی حرم است اگر این حرم بماند بقیه حرم‌ها هم خواهند ماند. حفظ این حرم وظیفه همه ماست و باید این خون‌های مطهر را با همه وجود حفظ کنند و این مسئولیت بزرگی است.

رئیس جمهور اضافه کرد: در مسیر با خواسته‌های خانواده شهدا مواجه شدم که خواسته‌های درستی است و همه مسئولان بدانند در جایگاهی که نشستند به برکت خون شهیدان است و این قدرتی که آن‌ها آفریدند متعلق به خون شهیدان است و باید حفظ شود. 
آیت الله رئیسی با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با خانواده شهدا گفت: روز‌هایی که توفیق خادمی آستان رضوی را داشتم و حضرت آقا به زیارت امام رضا (ع) مشرف می‌شدند ملاقات‌های محدود داشتند، اما برنامه‌ای که هیچ وقت از دستور کارشان حذف نشد دیدار با خانواده شهیدان به ویژه دیدار با خانواده شهدای مدافع حرم بود و ایشان در هر شرایطی سه تا چهار ساعت وقت می‌گذاشتند، خانواده شهدا خواسته‌های خود را مطرح می‌کردند و خواسته تک تک اعضای خانواده را گوش می‌کردند و دستور پیگیری می‌دادند و این برای امثال بنده درس بزرگی است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۰ ۱۹ مرداد ۱۴۰۲
بساط کشف حجاب و پارتی بازی باید تواما برداشته شود و از بین برود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۸ ۱۹ مرداد ۱۴۰۲
کاش بساط تورم وگرانی هاراجمع می کردید
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۶:۴۰ ۱۹ مرداد ۱۴۰۲
سلام کاش تبعیض در دریافتی حقوق کارکنان دولت هم برداشته میشد تا منه کارمند سازمان اموزش فنی وحرفه ای هم بتوانم از شرمندگی خانواده به در ایم وصدای ما کارکنان این سازمان به گوش مسولین برسد تا شاید مشکلات ما چاره بکنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۲ ۱۹ مرداد ۱۴۰۲
حجاب واجب الهی برای حفظ ارزش زن در جامعه ست.
Iran (Islamic Republic of)
حسینی
۱۸:۲۶ ۱۸ مرداد ۱۴۰۲
این افرادی که نسبت به بی حجابی بی تفاوتند و تا صحبت به رعایت مسائل اخلاقی و فرهنگی و شرعی و الهی می شود یاد اقتصاد و اختلاس و گرانی و...می افتند بدانند این عالم خدایی دارد و در این عالم قوانینی حاکم است که مطابق میل و خواست ما عمل نمی کند. عالم یک واحد به هم پیوسته است و مطیع فرمان خداست نه بنده و شما. چیزی که حال عالم هستی را به هم می زند گناه و نافرمانی خداست لذا مشکل اقتصادی پیدا می شود بیماری های عجیب غریب پیدا می شود یا زیاد می شود و زندگی ها به هم می ریزد و فحشا و فساد گسترش می یابد و زندگی سخت می شود. همه جا همین جور است. در قرآن خداوند فرموده در سوره طه آیه124 وَمَنْ أَعْرَضَ عَنْ ذِكْرِي فَإِنَّ لَهُ مَعِيشَةً ضَنْكًا وَنَحْشُرُهُ يَوْمَ الْقِيَامَةِ أَعْمَى و هر كس از ياد من دل بگرداند در حقيقت زندگى تنگ [و سختى] خواهد داشت و روز رستاخيز او را نابينا محشور مى ‏كنيم. سوراخ دعا را گم کرده ایم. گناه می کنیم به گناه کردن علنی اصرار داریم دیگران را تشویق به گناه می کنیم بی تفاوت به گناه هستیم بعد می خواهیم همه چیزمان درست باشد.بی حجابی و تشویق به بی حجابی در کنار اختلاس و گرانفروشی و کار مردم را راه نیانداختن و فحاشی و دروغ گفتن و تهمت زدن و ....همه فراموش کردن یاد خداست. روشنفکر! همه چیز دان! دنیا مطابق نظر ما کار نمی کند اگر این را بفهمیم و خودمان را با قوانین الهی هستی تطبیق بدهیم درست می شود نمی دهیم و گردن کلفتی می کنیم همین آش است و همین کاسه تا ناگهان مرگ گریبانم را بگیرد و بیدار شویم که دیگر دیر است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۰ ۱۸ مرداد ۱۴۰۲
انشالله ولی با اغناع سازی وکار فرهنگی فشرده تا سره ازناسره مشخص شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۷ ۱۸ مرداد ۱۴۰۲
ببخشید اقتصاد خراب طلاق زیاد اعتیاد فراوان ارزش بسیار پایین پول بی ارزشی پاسپورت هوای آلوده بی آبی ووووو بی‌حرمتی به خون شهدا نیست؟ با مسعولین امر چه باید کرد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۵ ۱۸ مرداد ۱۴۰۲
شهید بزرگوار حاج قاسم سلیمانی همیشه برای ما ایرانیان یادشان زنده می ماند لعنت خدا بر بی حجاب بی فکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۹ ۱۸ مرداد ۱۴۰۲
کاش پول داشتم میرفتم فرنگ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۸ ۱۸ مرداد ۱۴۰۲
امروز یه آقایی رو دیدم که موندم چه جوری روش شده با این وضعیت بیاد بیرون
خواهشاً جلوی آقایان بد پوشش رو هم بگیرید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۴ ۱۸ مرداد ۱۴۰۲
شما به فکر خشک شدن دریاچه ارومیه باش لطفا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۵ ۱۸ مرداد ۱۴۰۲
لعنت خدا بر بی حجابی و بی بندوباری
Brazil
ناشناس
۱۷:۱۲ ۱۸ مرداد ۱۴۰۲
حجاب شده نون اب مسولین ومردم هر روز گرسنه تر از دیروز و اقای ریسی وعده دروغ میده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۰ ۱۸ مرداد ۱۴۰۲
ارسال دعوتنامه و درخواست تکمیل وجه توسط ایران خودرو به منزله آماده بودن خودرو جهت تحویل است. چرا وقتی که شرکت بعد از ۳ ماه نتوانسته به تعهد خود که تحویل خودرو حداکثر ظرف مدت ۴۵ روز بوده عمل نماید دعوتنامه تکمیل وجه ارسال نموده است؟ چرا به سود مشارکت قانونی و سود تاخیر عمل نمی نماید ؟ آیا قرار نیست دستگاه متولی به ایفای تعهدات شرکت فشار بیاورد؟ خودرو تارا با شعار خودرویی کاملاً ملی عرضه شد پس علت تاخیر چند ماهه تحویل این خودرو چیست ؟ چرا به اعتماد عمومی خدشه و به عصبانیت جامعه دامن زده می شود؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۱ ۱۸ مرداد ۱۴۰۲
بسط کشف حجاب جمع می شه چون:
دستور اسلامه
قانون کشور اسلامی است
ودر هر کشور باید قانون رعایت بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۴ ۱۸ مرداد ۱۴۰۲
انهایی که این قانون را تصویب کرده اند نمایندگان ملت ایران نیستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۶ ۱۸ مرداد ۱۴۰۲
نمیتونه جمع بشه چون قانونش غلط هستش. هر قانونی درست نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۶ ۱۸ مرداد ۱۴۰۲
تو قانون اسلامی نیونده مردم نباید در فقر باشند، عدالت اجتماعی برقرار باشه، گرانی نباشه، رفاه اجتماعی برقرار باشه، بیکاری نباشه و.... از اسلام فق حجابشو فهمیدین که حتی جزو واجبات دین نیست!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۵ ۱۸ مرداد ۱۴۰۲
معلومه که بدپوشش ها حسابی سوخته اند که این طور با نظرات آتشین دارن جیغ و ویغ می کنند.
درود بر مردم نجیب ایران اسلامی که این طوری دشمناشون رو از سوراخ بیرون می کشند و نابود می کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۵ ۱۸ مرداد ۱۴۰۲
ممنون از آقای رئیس جمهور عزیزکشورم ، ما می توانیم با امید به خدا وقدرت خون شهیدان ، جاهلیت مدرن بی حجابی را ازریشه بخشکانیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۹ ۱۸ مرداد ۱۴۰۲
اربعین نزدیک است و ما انشاالله اگه حقوق عقب افتاده معلمان حق التدریس را واریز کنید عازم کربلا میشیم لطفا دستور بدهید حقوق ما را واریز کنن .با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۵ ۱۸ مرداد ۱۴۰۲
آقای رئیس جمهور محترم کار فرهنگی با بگیر و ببند درست نمیشه .با تشکر از زحمات شما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۲ ۱۸ مرداد ۱۴۰۲
چرا فورا موضوعات با هم قاطی میشن؟ حجاب به جای خود بقیه بدبختی‌ها هم به‌جای خود. ما طرفدار حل مشکلات هستیم اول و دوم هم نداره. الان چند وقته بعضی‌ها امنیت اخلاقی جامعه رو مخدوش کرده اند مشکل اقتصاد با بی حجابی و کثافت کاری حل نمیشه فکر نکنم بعضیها چون مشکل مالی دارند لخت میشن. به نظر شما اگه مشکلات اقتصادی حل شه کشف حجاب و بی بند و باری درست میشه یعنی میشه؟ البته که واقعا غیر قابل قبوله که مشکلات اقتصادی و بی عدالتی همچنان دامنگیر ماست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۹ ۱۸ مرداد ۱۴۰۲
شما برنامه اشپزی با مامان نگاه کنید شاید تو کل برنامه یک نفر چادری گذاشتن وبقیه برنامه ها هم همینطور وقتی مانتو پوشیدن. را فرهنگ میکنن درسالهای اینده بی حجابی رافرهنگ خواهند کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۸ ۱۸ مرداد ۱۴۰۲
سلام خانواده ها از بنیه ضعیفن نسبت به حجاب وقتی می بینم اقا با خانم بی حجابش تو خیابون یا با دختر جوانش قدم میزنند وراجع به حجاب بی تفاوتند من به عنوان خانم حزب‌اللهی میگم انشاالله که بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۸ ۱۸ مرداد ۱۴۰۲
آقای محترم شما در مقام اجرا هستی؛ پیشگوئی میکنی؟
اتفاقا" این بی خیالی و بدون دغدغه بودن شما را نسبت به موضوع حجاب میبینم بیشتر نگران میشم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۲ ۱۸ مرداد ۱۴۰۲
جناب ریس جمهور مشکل مملکت کشف حجاب نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۵ ۱۸ مرداد ۱۴۰۲
اقتصاد جای خود حیا جای خود حجاب از اولش جریمه مالی راه حلش بود گشت ارشاد گزک دادن دست منافقاست
هر کشوری سرا شیبی و سر بالایی داره همون آمریکا سال ۱۹۳۰ تا ۱۹۴۰ رکود شدید اقتصادی داشت به طوری که یکی از ایالاتش داشت سقوط میکرد
میتونید بزنید ویکی پدیا بخونید
این گرونی باعث و بانیش روحانی بود و اون بیست میلیون نفری که رای دادید بهش چرا؟ چون روحانی حرفش آزاد کردن حجاب بود
رئیسی داره هر روز میره این کارخونه اون کارخونه با آفریقا و ژاپن و روسا مذاکره میکنه تا راهی پیدا کنه به روحانی که باعث اصلیه رای دادید خراب کرد حالا رئیسی که داره سعی میکنه گند کاریشو جمع کنه حمایت نمیکنید
هرچی ضربه خوردیم از شما طرفدارای آزادیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۳ ۱۸ مرداد ۱۴۰۲
کل مغازه ها گشتم‌یه مانتو بلند پیدا نمیشه شما اول این لباسهای کوتاه که اسمش گذاشتن مانتو جمع کنید تا پوشش بانوان بهتر بشه بعد
Iran (Islamic Republic of)
ali
۱۳:۴۱ ۱۸ مرداد ۱۴۰۲
اگه این قدر قدرت داری بساط فقر و بیکاری و گرانی رو جمع کن مشکل ما اینهاست.
Czechia
علی
۱۳:۳۹ ۱۸ مرداد ۱۴۰۲
جامعه در حال دو قطبی شدن و دو دستگی است. نگذارید آنچه اسراییلی ها سالهاست در آرزوی آن هستند در کشور محقق شود.
Iran (Islamic Republic of)
hoo
۱۳:۳۸ ۱۸ مرداد ۱۴۰۲
فکرنکنم دیگه بشه جمع کنید اگه گیربهشون بدید بدترمیشه بهترنمیشه
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۳:۲۹ ۱۸ مرداد ۱۴۰۲
دست از ازار و اذیت این مردم بر دارید من به عنوان فرزند شهید دغدغه نان مردم دارم تا حجاب انقدر خون به دل این مردم نکنید هرچند که میدانم پخش نمیشود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۹ ۱۸ مرداد ۱۴۰۲
شهدا بخاطر اسلام و حجاب شهید شدند.تو الکی میگی فرزند شهید هستی.اگر واقعا فرزند شهید بودی میفهمیدی که حجاب از نان شب هم واجب تره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۰ ۱۸ مرداد ۱۴۰۲
تو دروغ گو هستی،فرزند شهید نیستی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۴ ۱۸ مرداد ۱۴۰۲
واقعا؟!!! عجب روزگاری شده، فقط معشیت و نان و شکم مهمه جناب؟!! واقعا فزند شهیدی یا فقط ادعا کردی که...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۸ ۱۸ مرداد ۱۴۰۲
آنان که بی حجابی منش خود کرده اند دو گروه بیشتر نیستند یا ثروتمندانی هستند که غیر از لذات شیطانی و شهوانی چیزی به خاطرشان خطور نمی کند ( نه قشر نیازمند که اگر هم اندک کسانی از این قشر باشد ، به دلیل تقلید کور کورانه و هم رنگ شدن با اطرافیان دارایشان است ) و یا نو جوانانی که تمام خود بزرگ پنداریشان را در مخالفت و زیر پا نهادن قانون و هنجار های جامعه می دانند که صد البته ریشه در شدت نادانی و ابراز وجودشان می باشد.
جناب فرزند شهید ، شما یا راه شهیدان را گم کرده اید و واقعیت شهدا را درک نمی کنید و یا یکی از دو گروه آدمهای نام برده هستید ، زیرا با بی حجابی نه تنها مشکل نان مردم حل نمی شود بلکه مشکل بی ناموسی و تن فروشی هم افزوده می شود ، برای اثبات این سخن ، برنامه های یک ماه اخیر آقای میثم آذربخش را سرچ و دنبال کنید تا عاقبت و تفاوت بی حجابی و با حجابی را در شرق و غرب آزاد جهان ببینید و آینده زنان خواهان بی حجابی را به چشم جان ببینید ، به احتمال قوی شما هم در خانواده خود و اطرافیان دخترکان و خانم هایی دارید .
جناب امیر ، خوب دقت کنید و ببینید این سخن شما ناشی از گشنگی شکم است یا گشنگی زیر شکم ؟
جناب امیر ، گیرم پدر تو بود فاضل از فضل پدر تورا چه حاصل؟ خواهشا خون به دل خانواده شهدا و ملت شهید پررور نکنید و شهید الداغی را به خاطر بسپارید ، کاری نکنید که ناموس مردم چون آن دخترکان بی حجابی شود که تا پایان عمر عذاب کشند
Netherlands
ناشناس
۱۳:۲۳ ۱۸ مرداد ۱۴۰۲
آقای رییس جمهور بساط کشف حجاب رو شما پهن نکردید که جمع کنید اگر با مردم باشید مشکلات حل خواهد شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۹ ۱۸ مرداد ۱۴۰۲
یه سوال از اینهایی که کامنت گذاشته اند و بحث مسائل اقتصادی و اختلاس و.... مطرح می‌کنند ، چرا بی‌بندوباری بی حجابی در مناطق مرفه تهران بیشتر است ؟ تو کافه های گران قیمت چرا بی‌حجابی هست ، اونجا به فکر فقرا نیستید چرا ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۴ ۱۸ مرداد ۱۴۰۲
کی بساط این گرانی حل میشه که عامل همه فسادهاست کی بساط الودگی و نابودی محیط زیست حل میشه من داشتم از اتوبان معلم اصفهان به سمت شاهین شهر حرکت میکردم دارند گاردیل را را برمبدارند جاش بتون میزارند خب کارشون عالیه ولی ان درختها و درختچهای گز که وسط این اتوبان سالها رویده را دراند از بین میبرند ایا نمیشد مدیریتی بهتر کرد که این درختها از بین نرند هنوز پروژه اول کار هست تو را خدا نزارید این درختها بریده بشند درختچهای گز که نمادی از زیبایی طبیعت هست سازمان محیط زیست نباید بزاره این اتفاق بیافته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۱ ۱۸ مرداد ۱۴۰۲
تا میبینید مردم دلشون خوش شده تا میبینید همه در ارامشن باز موضوع حجاب رو پیش میکشید مردمو اذیت کنید تا بکشونید توی خیابون،
کاری که شما در ازار و اذیت مردم و برهمریختگی اعصاب و ترس زنان کردید هیچ دشمنی با مردکش نکرد
اینا مادرای اینده هستن انقدر روح و روانشونو نیازارید بذارید بچه دار شن اعصاب بچه هاشونو داشته باشن بذارید زنهای با روحیه ایی باشن انقدر ازارشون ندید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۴ ۱۸ مرداد ۱۴۰۲
واقعا اینها مادرهای آینده هستند؟!
صیانت از عفت و حیا صیانت از خانواده است وگرنه در جامعه مستهجن که خانواده سالم شکل نمیگیره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۴ ۱۸ مرداد ۱۴۰۲
بی حجابی کانون خانواده را هدف گرفته.من یک مرد هستم فکر می‌کنی بی‌حجابی برای مردها بده .ولی آسیب اصلی را خانمها می بینند.
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۳:۰۰ ۱۸ مرداد ۱۴۰۲
آقای رئیسی که می فرمایید «بساط کشف حجاب هم جمع می‌شود، خانواده‌های شهدا نگران نباشند» این را بدانید که حجاب، فقط دغدغه خانواده های شهدا نیست، خیلی از خانواده های دیگر هم دغدغه حجاب دارند و محدود به خانواده های شهدا نمی شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۵ ۱۹ مرداد ۱۴۰۲
اشتباه مثبت دادم.مردم دغدغه این چیزارو ندارن.چشماتو درویش کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۸ ۱۸ مرداد ۱۴۰۲
اصولا هر کسی فکر میکند نظر خودش درست است وبعضیها حتی با دیدن نتیجه هم متوجه نمیشوند ویا به نفعشان نیست که متوجه شوند،ولی برای اداره امور یک جمع باید به نظر اکثریت عمل کرد واحتمال خطا به کمترین حد میرسد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۵ ۱۸ مرداد ۱۴۰۲
همیشه نظر اکثریت به معنی درستی آن نظر نمی باشد ، چنانکه در کربلا اکثریت با یزیدیان بود ، در در ساازمان ملل نظر اکثریت در حمله به افغانستان بود و قص علی هاذا
Iran (Islamic Republic of)
سارا
۱۲:۵۷ ۱۸ مرداد ۱۴۰۲
اگه انقدر که گیر حجابید،گیر اقتصاد بودید الان ما مردمی شاد و در ارامش بودیم
انقدر به پر و پای مردم میپیچید که باز با حجاب مقابله بشه و دخترای مردم مثل مهسا توی جوونی سکته کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۶ ۱۸ مرداد ۱۴۰۲
ایکاش بساط آلودگی هوا و بساط خشک شدن رودخانه ها و دریاچه ها و بساط کمبود دارو و بساط انواع فساد و رانت هم برچیده میشد...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۰ ۱۸ مرداد ۱۴۰۲
واقعا برام سواله چه نابغه هایی با این نظر ،منفی دادند،احتمالا نیاز به درمان وکنترل دارند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۵ ۱۸ مرداد ۱۴۰۲
با زور و تهدید و بگیر و ببند میخوای بساط بدحجابی و بی حجابی رو جمع کنی؟؟؟نکن اینکارو عاقب خوبی نداره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۳ ۱۸ مرداد ۱۴۰۲
اگه دین نداری باید قانون کشور که رعایت حجاب است را قبول کنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۰ ۱۸ مرداد ۱۴۰۲
قانون کشور باید اجرا شود بی حجابی بی قانونی است
Iran (Islamic Republic of)
.
۱۲:۵۵ ۱۸ مرداد ۱۴۰۲
اقتصادو ول کردن چسبیدن به حجاب خنده داره واقعا ....
Iran (Islamic Republic of)
مرجان
۱۲:۵۴ ۱۸ مرداد ۱۴۰۲
الله اکبر.
مرگ بر فتنه گر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۱ ۱۸ مرداد ۱۴۰۲
زنده باد ایران اسلامی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۲ ۱۸ مرداد ۱۴۰۲
باید هر وزیری در وظیفه قانونی خودش تلاش کنه،هم برای حجاب،اقتصاد،فرهنگ،اجتماع
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۳ ۱۸ مرداد ۱۴۰۲
باید شما مسولین دلسوز مملکت را به کشورهای دیگه صادر کرد، فکر کنم ۴۵ سال برای ما کافیه ، سایر مردم جهان هم حق دارند از وجود پر برکت شما بهره مند بشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۲ ۱۸ مرداد ۱۴۰۲
خجالت بکش . مردم دارن از فقر نابود میشن تو از حجاب حرف میزنی. تا کی ریا و دروغگویی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۷ ۱۸ مرداد ۱۴۰۲
میگم جناب رییسی اقا تا کی مثل هویچ میخواید عمل کنید بابا این زامیاد یا سایپا خراب شده چراراه به راه نیسان وانت ابی گرون میکنن اقا ازعید به این ور۲۰۰ میلیون گرون کردن دوباره امروز شروع کردن ثبت نام ۳۰میلیون گرون کردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۷ ۱۸ مرداد ۱۴۰۲
مرگ بر منافق
مرگ بر بی حجاب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۳ ۱۸ مرداد ۱۴۰۲
چهل سال فقط شعار دادید، جز فقر و بدبختی چی شد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۳ ۱۸ مرداد ۱۴۰۲
گل گفتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۶ ۱۸ مرداد ۱۴۰۲
حالا مردم هر چی میگن مسئولین دست از دزدی رانت فساد بردارن و به فکر مردم باشن!!! باز اینا گیرشون به حجابه!!!
خوبه مسئولین بصورت خواب آلود کار کنید بعد یهو چشاتون باز میشه مردم جلوی خودتون میبینید و دیگه کار از کار...
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۳:۰۵ ۱۸ مرداد ۱۴۰۲
تو فکر می کنی مملکت فقط یه بعد داره. تو که چیزی از مملکت داری نمی دونی نظر نده. در مملکت داری باید به همه مسافد حواست باشه چه رانت و دزدی و چه بی حجابی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۵ ۱۸ مرداد ۱۴۰۲
بساط اختلاس و فساد و عدم شایسته سالاری در انتصاب مسئولین را جمع کنید
بساط دروغ و وعده دادن به مردم در بورس و نبود تورم در کشور را جمع کنید
بساط محتکران دارو و شکر و .... را جمع کنید که باعث میشن داروها و... در کشور پیدا نشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۲ ۱۸ مرداد ۱۴۰۲
با همون جریمه مالی حل کنید
نه هیچ چیز دیگه نه محرومیت از خدمات نه درگیری پیش میاد نه بین مردم اختلاف میوفته
ولی مهمتر از همه و بالاتر بساط رانت است مثلا خودرو چینی - لوازم خانگی - امضا طلایی برا ارگانهایی که هنوز به پنجره متصل نیستند اینا حل بشه مردم اطمینان کنند خودبخود به قانون احترام میذارند
Iran (Islamic Republic of)
رامتین
۱۲:۴۱ ۱۸ مرداد ۱۴۰۲
بساط رانت‌خواری، فساد و دزدی برخی مسئولین را برچینید. کاری کنید افرادلایق صاحب میز و مقام شوند. قانون پایستگی مسئولین را بردارید و با کشورهای دیگر ارتباط موثر جهت رونق اقتصادی ایران برقرارکنید. حق مردم ایران بی‌ارزش‌ترین واحد پول جهان نیست. مسائل اقتصادی را برطرف کنید تا ارزش‌ها کاملا خودجوش حفظ شوند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۵ ۱۸ مرداد ۱۴۰۲
کم به ملت توهین کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۰ ۱۸ مرداد ۱۴۰۲
لعنت به پدر اون بایدن که به هواپیمای تو مجوز عبور از آسمان اروپا و آمریکا و آسیا می‌دهد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۶ ۱۸ مرداد ۱۴۰۲
لعنت به پدر نخست وزیر کانادا که به مقامات ایران خصوصا وزیر دولت روحانی ویزای اقامت کانادا داده .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۰ ۱۸ مرداد ۱۴۰۲
آقای سید ابراهیم رئیسی شما زحمت بکش وعده هائی که دادی را عمل کن بعد وارد مسائل دیگر شوید بی حجابی زشت ناپسند بی بند و باری و عدم ثبات اقتصادی چی ؟ با حداقل حقوق در کشور بعد از چند سال میتوان صاحب خانه شد یا ودیه مسکن جور کرد وقتی از مخارجه همه مسئولین میفرمایند وای ما داریم بنزین را ارزان میفروشیم در پرداخت حقوق چرا حرفی نمیزنند خصوصا بازنشسته ها کمترین حقوق را میگیریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۰ ۱۸ مرداد ۱۴۰۲
بساط اختلاس و ...چرا جمع نمیشه؟
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۲:۳۹ ۱۸ مرداد ۱۴۰۲
واقعا مشکل مردم این است یا برای انحراف ذهن مردم این کارها را می کنید.همان ضرب المثل که می گوید از دری که فقر بیاد از دره دیگر فساد می آید.تا در سفره مردم نان نباشد دزدی وفساد و .... رواج پیدا می کند.
اگر هر کسی که علم جایگاه خودش را نداشت جا خودش را با کسی که دانش آن پست را داشت عوض می کرد مملکت ما به این وضع اسفناک دچار نمی شد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۸ ۱۸ مرداد ۱۴۰۲
بساط گرونی و فساد و دروغ کی جمع میشه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۴ ۱۸ مرداد ۱۴۰۲
هروقت بساط فساد اخلاقی و بی‌بندوباری جمع شد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۹ ۱۸ مرداد ۱۴۰۲
اول بنیاد فساد اخلاقی و فکری باید جمع شود
آخرین اخبار