فرماندار ویژه شاهرود:

اجرای طرح انتقال آب سدکالپوش به شاهرود ۲۰ هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد

جلالی با بیان اینکه اجرای طرح انتقال آب سدکالپوش به این شهرستان هم اکنون ۲۰ هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد، گفت: برآورد هزینه انتقال در سال‌های بعد از ساخت این سد ۲ هزار میلیارد ریال بود.

 ابوطالب جلالی معاون استاندار و فرماندار ویژه شاهرود گفت: انتقال آب این سد برای استفاده مردم شهرستان شاهرود باید چندین سال قبل با هزینه بسیار کم انجام می‌شد که در این رابطه کوتاهی شده است.

وی با بیان اینکه از ۹ ماه پیش به طور جد اجرای این طرح در دستور کار قرار گرفت، ابراز کرد: روند قانونی و تشریفات در واگذاری به بخش غیردولتی به منظور اجرای طرح در مرحله تکمیل است.

جلالی با اشاره به اینکه ایجاد یکسری تنش‌های اجتماعی در اجرای این طرح قابل پیش بینی است، اظهار کرد: نشست‌های متعددی در راستای کاهش این تنش‌ها، تسهیل‌گری و بسترسازی در شهرستان میامی و مرکز استان سمنان برگزار شده است.

فرماندار ویژه شاهرود با بیان اینکه انتقال آب سد کالپوش به این شهرستان باید انجام شود، تصریح کرد: در اجرای این طرح باید حقوق مجاوران و روستا‌های مسیر در شهرستان میامی رعایت شود.

وی تاکید کرد: در اجرای طرح انتقال آب چنانچه نافرمانی مدنی، سماجت و مقابله از سوی برخی افراد انجام شود رفتار قانونی صورت خواهد گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار