نقد‌های منصفانه برای مسئولان کارساز است

نقد‌های منصفانه برای مسئولان کارساز است و خبرنگاران وظیفه نظارت بر فعالیت مسئولان و اطلاع‌رسانی فعالیت‌های آن‌ها را دارند.

سید نصرالدین صالحی دادستان عمومی و انقلاب مرکز چهارمحال و بختیاری گفت: اطلاع‌رسانی به‌هنگام در عصر حاضر در همه عرصه‌ها به خصوص در مورد مسائل و اتفاقات مهم در حوزه قضایی امری ضروری است.

وی افزود: در این برهه از زمان که انصافا بحث خبرنگاری و انعکاس اخبار در دنیا بسیار اثرگذار شده است، از رسانه‌های داخلی و خبرنگاران توقع ویژه برای اطلاع رسانی اخبار وجود دارد.

صالحی اضافه کرد: خبرنگاران با وضعیت و امکانات موجود که نیاز به ارتقاء بیشتر دارد، به خوبی در امر اطلاع‌رسانی و تنویر افکار عمومی فعالیت خوبی دارند.


بیشتر بخوانید 


وی اظهار داشت: از خبرنگاران توقع داریم که پرتلاش‌تر و با روحیه و انگیزه بالاتر در راستای بیانات مقام معظم رهبری تلاش کنند.

صالحی با اشاره فرمایش مقام معظم معظم رهبری که فرمودند، برای مطبوعات سه وظیفه نقد و نظارت، اطلاع‌رسانی صادقانه و شفاف و طرح و تبادل نظر مهم است، ادامه داد: وظایف خبرنگاران علاوه بر این سه وظیفه مهم، قابلیت بسط، توسعه و تبادل نظر بیشتر دارد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز چهارمحال و بختیاری گفت: نقد‌های منصفانه برای مسئولان کارساز است و خبرنگاران وظیفه نظارت بر فعالیت مسئولان و اطلاع‌رسانی فعالیت‌های آن‌ها را دارند و اخبار صحیح و به موقع و به هنگام از سوی خبرنگاران به مردم انعکاس داده شود.

وی با اشاره به اطلاع‌رسانی شفاف و صادقانه از سوی خبرنگاران تاکید کرد و افزود: با اطلاع‌رسانی سریع، شفاف و صادقانه دست خبرگزاری‌ها و سایت‌های بیگانه برای اطلاع‌رسانی نادرست را خواهیم بست.

صالحی با تاکید بر استفاده از ظرفیت‌های جدید از جمله فضای مجازی برای اطلاع‌رسانی سریع و دقیق گفت: بستر‌های اجتماعی جدید با اخبار صحیح و درست خبرگزاری‌ها اشباع شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار