شهردار سنندج:

نقد سازنده و تحلیل‌های درست رسانه‌ها، چراغ راه برای مسئولان است

رشیدی نقد سازنده و تحلیل‌های درست رسانه‌ها را چراغ راهی برای مسئولان دانست و گفت: متاسفانه امروز با دید منفی در جامعه به نقد و نقدپذیری نگاه می‌شود.

سیدانور رشیدی شهردار سنندج در دیدار با اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات استان کردستان که به مناسبت روز خبرنگار صورت گرفت، اظهار کرد: خبرنگاران چراغ روشن و هدایت‌گر جامعه هستند.

او نقد سازنده و تحلیل‌های درست رسانه‌ها را چراغ راهی برای مسئولان دانست و گفت: متاسفانه امروز با دید منفی در جامعه ما به نقد و نقدپذیری نگاه می‌شود.

شهردار سنندج اضافه کرد: همین منفی بودن دیدگاه نسبت به نقد موجب شده آستانه نقدپذیری در جامعه ما بسیار پایین باشد و این راستا نیازمند فرهنگ‌سازی است.

رشیدی با تاکید براینکه انتقاد سازنده رسانه‌ها کلید توسعه شهر است، گفت: انعکاس نقاط قوت و ضعف از سوی رسانه‌ها و مطالبه‌گری درست آن‌ها موجب ایجاد انگیزه و تلاش بیشتر در بین مسوولان برای تلاش در مسیر خدمت می‌شود.

او از خبرنگاران و اصحاب جراید به عنوان پیام‌آوران نور نام برد و گفت: همواره با دیدگاه مثبت به انتقاد‌های خبرنگاران نگاه می‌کنیم و معتقدیم وجود رسانه‌ها در کنار مسوولان منشا خیر در تحقق اهداف در مسیر توسعه و آبادانی است.

تحلیل و انتقاد سازنده رسانه‌ای موجب امیدآفرینی در جامعه می‌شود

شهردار سنندج تصریح کرد: انتقاد سازنده، تحلیل واقعی وضعیت موجود در کنار پرداختن به اقدامات انجام گرفته از سوی خبرنگاران موجب ایجاد اعتماد و امیدآفرینی در جامعه و انگیزه بیشتر برای تلاش مسوولان در مسیر خدمت به مردم می‌شود.

رشیدی از شغل خبرنگاری به عنوان یکی از حساس‌ترین و سخت‌ترین حرفه‌ها نام برد و گفت: خبرنگاران در مسیر خدمت سخت‌ترین شرایط را به لحاظ اقتصادی و کاری تنها به واسطه عشق به کار تحمل می‌کنند.

او با بیان اینکه بر عهدی که با خود در مسیر توسعه شهر بسته‌ام پا برجا بوده و در این راستا هرگز خود را به ساعت اداری خلاصه نکرده‌ام، گفت: با بهره‌گیری از ظرفیت نیرو‌های جوان در تیم مدیریتی و نظارت جدی بر روند کار و اجرای پروژه‌های مختلف با توجه به نیاز شهر، ریسک‌پذیری و مسوولیت‌پذیری تمام توان خود را در مسیر توسعه شهر بکار گرفته و در این راستا از دیدگاه‌های ارزشمند و مطالبه‌گرانه اصحاب جرائد به عنوان چشم بینا و گوش شنوای مردم استقبال خواهیم کرد.

شهردار سنندج اضافه کرد: در جایگاه شهردار سنندج قدردان زحمات تک تک عزیزانی هستن که با قلم‌فرسایی خود در مسیر توسعه، عمران و آبادانی شهر تلاش می‌کنند.

او با تاکید براینکه هیچکس جای کسی را نگرفته و هرکس برای ماموریتی خلق شده است، گفت: امروز به لطف خداوند زمینه خدمت به شهروندان برای بنده حاصل شده و معتقدم باید از این فرصت به نحو احسن استفاده تا بتوانیم نام نیکی از خودمان به یادگار بگذاریم.

رشیدی افزود: هیچ میز و پستی برای هیچ کس ماندگار نیست اگر غیر این بود امروز بنده به عنوان ۴۷ مین شهردار سنندج توفیق خدمت به مردم را پیدا نمی‌کردم این روال بعد از من نیز ادامه خواهد داشت تنها مسئله مهم این است که بتوانیم از این فرصت‌های به دست آمده به نحو احسن بهره بگیریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.