ثبت نام ۲۰۰ نفر در طرح ملی «بشری» در خراسان‌شمالی/۱۸ تا ۲۱ مردادماه زمان برگزاری طرح ملی بشری

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌شمالی گفت: ۲۰۰ نفر در طرح ملی «بشری» ویژه مدرسین، مربیان قرآن کریم و افراد آشنا به تجوید در استان ثبت نام کردند.

تقی صادقی گفت : از این تعداد ۷۰ نفر از بجنورد، ۵۰ نفر از اسفراین، ۳۵ نفر از شیروان، ۴۵ نفر هم از شهرستان‌های فاروج، جاجرم، مانه و سملقان، گرمه و راز و جرگلان شرکت کرده اند. 
او گفت : موسسه فرهنگی قرآن و عترت معراج بجنورد با مشارکت دفتر قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان دوره تربیت مربی قرآن کریم را در قالب طرح ملی «بشری» با حضور اساتید کشوری در خراسان‌شمالی برگزار می‌کند.
صادقی گفت : این طرح به گونه‌ای برنامه ریزی خواهد شد که بر اساس آن، اکثریت مردم توانایی آموزش درست روخوانی و روانخوانی قرآن را به دست می‌آورند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی فراگیری قرآن به سبک پیامبر مکرم اسلام (ص)، آموزش به روش آکادمیک، ارائه‌ی محتوا و مطالب آموزشی استاندارد، جلوگیری از اتلاف زمان، پرورش افراد با سطح علمی و آموزشی بالا جهت فعالیت در امور قرآنی، ساده سازی یادگیری قرآن و مهندسی تلاوت را از اهداف این طرح برشمرد.
صادقی گفت : خراسان‌شمالی از ۱۸ تا ۲۱ مرداد ماه سال جاری به مدت چهار روز میزبان شرکت کنندگان دارای صلاحیت در طرح ملی «بشری» ویژه مدرسین، مربیان قرآن کریم و افراد آشنا به تجوید در محل دانشگاه بجنورد خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.