گاردین:

کاهش اعتماد اقتصادی در انگلیس

افزایش بهره بانکی در انگلیس و کاهش جهانی تقاضا موجب شده است بخش خدمات و تولیدات صنعتی این کشور به آینده اقتصادی انگلیس بدبین شود.

با کاهش رشد اقتصادی و افزایش مستمر بهره بانکی در انگلیس، اعتماد صاحبان مشاغل در این کشور به آینده کاهش یافته است.

به گزارش گاردین، با توجه به ادامه مشکل تامین مواد اولیه، تولیدات کارخانه‌ای در انگلیس به پایین‌ترین میزان از ماه می ۲۰۲۰ رسیده است.

موسسه حسابداری بی دی او (BDO) در تازه‌ترین گزارش درباره "روند‌های مشاغل" (Business Trends)، نتیجه نظرخواهی از بیش از ۴ هزار شرکت انگلیسی را منتشر کرد که نشانگر کاهش خوش بینی به آینده اقتصادی این کشور است.

به نوشته گاردین، افزایش بهره بانکی در انگلیس و کاهش جهانی تقاضا موجب شده است بخش خدمات و تولیدات صنعتی این کشور به آینده اقتصادی انگلیس بدبین شود. در گزارش "روند‌های مشاغل" آمده است فراورده‌های کارخانه‌ها در انگلیس، به پایین‌ترین میزان از ماه می ۲۰۲۰، زمان تعطیلات کسب و کار‌ها به علت همه گیری ویروس کرونا رسیده است.

در این گزارش آمده است تامین مواد اولیه از مهم‌ترین مشکلات بخش تولیدات کارخانه‌ای و خدمات انگلیس در حال حاضر است. بر اساس این گزارش، کندی بهبود اقتصاد انگلیس و رشد ضعیف اقتصادی در اتحادیه اروپا بر مشکلات صادر کنندگان انگلیسی افزوده است و صادرکنندگان این کشور، نتوانسته اند از شکوفایی دوران پساکرونا بهره‌مند شود.

روزنامه گاردین نوشت در پی افزایش بهره بانکی در آمریکا، کشور‌های اروپایی و انگلیس، اقتصاددانان پیش بینی می‌کنند در نیمه دوم سال جاری میلادی، اقتصاد جهانی ضعیف شود. این روزنامه نوشت بانک مرکزی انگلیس، به منظور کاهش تورم در این کشور، چهاردهمین ماه متوالی، میزان بهره بانکی را در این کشور افزایش داد و به بالاترین میزان در ۱۵ سال اخیر رساند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار