آغاز فرآیند انتخابات مجلس

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت:پیش ثبت‌نام داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از امروز ۱۶ مرداد ماه آغاز شد.

سید جواد هاشمی‌مهر گفت: داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی از امروز ۱۶ مرداد می‌توانند پیش ثبت‌نام انتخابات مجلس را از طریق سامانه‌ای که ستاد انتخابات کشور تعریف کرده انجام دهند.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری افزود: داوطلبان می‌توانند از ساعت هشت تا ۱۸ بعدازظهر بدون نیاز به مراجعه به فرمانداری‌ها یا استانداری از طریق سامانه‌ keshvar.moi.ir مدارک کارشناسی ارشد به بالاتر، مدارک هویتی، سابقه ایثارگری، پذیرش استعفا و دیگر موارد را بارگذاری کنند تا در مرحله نهایی ثبت‌نام با مشکلی مواجه نشوند.
 
وی با بیان اینکه حضور نخبگان به برگزاری یک انتخابات پرشور کمک می‌کند، ادامه داد: اگر نخبگان وارد مجلس شوند با داشتن مجلسی آگاه و کارآمد برنامه‌ها و قوانین خوبی برای کشور تصویب می شود.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: از نخبگانی که توانایی و ظرفیت نامزدی انتخابات مجلس شورای اسلامی را دارند و از شاخصه‌های مهم علمی بهره‌مند هستند برای ثبت‌نام در دوازدهمین دوره انتخابت مجلس شورای اسلامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار