اعتراف سخنگوی ارتش صهیونیست‌ها به تروریست بودن شهرک‌نشینان

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی تایید کرد اقداماتی که شهرک‌نشینان در حق فلسطینیان انجام می‌دهند تنها تروریسم نام دارد.

دانیل هاگاری، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی امروز دوشنبه اعتراف کرد که خشونت شهرک نشینان در کرانه باختری علیه فلسطینی‌ها تنها یک نام دارد و آن هم تروریسم است.

براساس گزارش تایمز اسرائیل، هاگاری در گفتگو با سایت خبری وای نت در یک برنامه زنده گفت که شکی وجود ندارد، این چیز‌ها جمعیت غیرنظامی [فلسطینی] را به وحشت می‌اندازد. جنایت ملی‌گرایانه و ترور ملی‌گرایانه صهیونیست‌ها غیرنظامیان فلسطین را به سمت مقابله به مثل سوق می‌دهد.

 صبح یکشنبه، روزنامه یدیعوت آحارونوت گزارش داد که رونن بار، رئیس آژانس جاسوسی شین بت، به بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی هشدار داده است که تروریسم صهیونیست‌ها علیه فلسطینیان در کرانه باختری به درگیری‌ها دامن می‌زند.

 این هشدار چند روز قبل از کشته شدن یک جوان فلسطینی توسط شهرک نشینان صهیونیستی در نزدیکی رام الله در جمعه شب منتشر شد و پس از جوان فلسطینی اهل جنین یک مامور صهیونیست را در شامگاه شنبه در تل آویو به هلاکت رساند.

طی ماه‌های اخیر فلسطینی‌ها شاهد افزایش خشونت‌ و جنایت شهرک‌نشینان صهیونیست بودند، به طوری که سازمان ملل در روز جمعه گزارش داد که در شش ماه گذشته نزدیک به ۶۰۰ حمله به فلسطینی‌ها و اموال آن‌ها صورت گرفته است. نهاد‌های دفاعی رژیم صهیونیستی نیز در این دوره اعداد مشابهی را ثبت کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار