طلاب مشمول چگونه در پیاده روی اربعین شرکت کنند؟

مدیر تسهیلات مرکز امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه‌های علمیه از الزام دریافت مجوز توسط طلاب برای خروج از کشور و حضور در پیاده روی اربعین حسینی خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین نادر آبادی جو گفت: طلابی که قصد شرکت در مراسم پیاده روی اربعین را دارند و وضعیت نظام وظیفه آنان معافیت تحصیلی می‌باشد، الزاماً جهت خروج از کشور باید مجوز دریافت کنند و همچنین طلابی که وضعیت نظام وظیفه آن‌ها غیر مشمول، کارت پایان خدمت و معافیت دائم می‌باشد نیازی به اخذ مجوز خروج از کشور ندارند.

 مدیر تسهیلات مرکز امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه‌های علمیه تاکید کرد: طلاب می‌بایست قبل از اقدام به اخذ مجوز چنانچه در گذشته مجوز خروج دریافت کرده اند و از آن استفاده نکرده و یا پس از بازگشت به کشور ورود خود را ثبت نکرده اند حتماً با در دست داشتن گذرنامه به یکی از وظیفه عمومی‌های سراسر کشور مراجعه نمایند.

حجت‌الاسلام والمسلمین نادر آبادی جو  بیان کرد: افرادی که تا تاریخ پایان مجوز به کشور بازنگردند توسط سازمان وظیفه عمومی مشمول ممنوع الخروجی و پرداخت جریمه نقدی خواهند شد.

مدیر تسهیلات مرکز امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه‌های علمیه افزود: متقاضیان خروج از کشور باید حداقل ۳ الی ۴ روز قبل از خروج از کشور نسبت به اخذ مجوز اقدام کنند و ثبت و نهایی شدن مجوز خروج حداقل ۴۸ ساعت اداری زمان می‌برد. مدت زمان مجوز خروج زیارتی مشروط به اینکه خروج فعال نداشته باشند حداکثر یک ماه است.

حجت‌الاسلام والمسلمین آبادی جو با اشاره به روش اخذ مجوز خروج از کشور بیان داشت: طلاب جهت ثبت درخواست در سامانه پیشخوان ارتباطی به سایت http://login.ismc.ir مراجعه و درخواست خروج خود را برای امور طلاب ارسال کرده و نتیجه درخواست را از همان طریق می‌توانند مشاهده کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار