مشارکت مردم در انتخابات خاری بر چشم دشمن

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی از مسئولان خواست با رسیدگی به مشکلات مردم، زمینه حضور پرشور آنان را در انتخابات فراهم کنند.

طالبی در ستاد انتخابات صدا و سیمای خراسان جنوبی گفت: خراسان جنوبی در تمام انتخابات گذشته رتبه اول یا دوم در مشارکت مردمی داشته که باید مدیران با اخلاق مداری و رفع دغدغه‌ها و مشکلات مردم تلاش کنند تا در این انتخابات هم شاهد حضور پرشور مردم باشیم.

او با بیان اینکه دشمن برای اخلال در انتخابات برنامه ریزی کلان کرده است افزود: سلامت انتخابات مهمترین مولفه است که مجریان باید برای برگزاری انتخابات بدون خدشه و شبهه تمام تلاش خود را به کار گیرند.

طالبی همچنین ضمن قدردانی از صدا وسیمای استان برای انعکاس اخبار انتخابات بیان کرد: رسالت رسانه در حوزه انتخابات بسیار خطیر است و صدا و سیمای استان در مستند سازی علی رغم تمام دغدغه‌ها خوب عمل کرده و تمامی اخبار استان را به نحو احسن پوشش می‌دهد که مدیران دستگاه‌های اجرایی هم باید با پاسخگویی به موقع، از رسانه برای امید آفرینی در جامعه استفاده کنند.

مدیرکل صدا و سیمای استان هم گفت: افزایش مشارکت مردم در انتخابات یکی از راهبرد‌های اصلی رسانه ملی و شبکه‌های استانی است و رسانه ملی تمام تلاش خود را برای پوشش اخبار انتخابات به کار گرفته است.

آینه دار افزود: معاونت‌های مختلف صدا و سیما و فضای مجازی و خبر به طور مداوم اخبار انتخابات را در قالب برنامه‌های مختلف به اطلاع مردم استان می‌رسانند.

برچسب ها: انتخابات ، رسانه ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.