ارائه خدمات مشاوره به ۱۷۰۰ مددجوی چهارمحال و بختیاری

معاون امور فرهنگی کمیته امداد چهارمحال و بختیاری از ارائه خدمت مشاوره و راهنمایی به ۱۷۰۰ مددجو طی ۴ ماهه نخست امسال خبر داد.

فروزان لطفی‌پور بیان کرد: دوره‌های گروهی مشاوره و راهنمایی براساس موضوعات و نیاز‌های آموزشی مددجویان برگزار می‌شود. وی افزود: علاوه‌بر دوره‌های گروهی، مددجویان و فرزندان آن‌ها می‌توانند با مراجعه با ادارات کمیته امداد در سراسر استان از خدمات مشاوره و راهنمایی مشاوران این نهاد و کلینیک رُز بهره‌مند شوند. 

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان ادامه داد: تربیت فرزند، آموزش‌های قبل و بعد از ازدواج، روش‌های کنترل استرس و اضطراب، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، تحصیل و سبک زندگی از جمله موضوعات دوره‌های مشاوره و راهنمایی گروهی است. 

لطفی‌پور با اشاره به امکان مشاوره تلفنی اضافه کرد: مددجویان ساکن مناطق دوردست و کسانی که امکان دسترسی به مشاوران را ندارند، می‌توانند از امکان مشاوره تلفنی بهره‌مند شوند. 


بیشتر بخوانید


وی با اشاره به برگزاری همایش ویژه مددجویان گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۴ همایش با موضوع ازدواج، خانواده تک‌والدی، فرزندپروری و آسیب‌های اجتماعی در ۴ شهرستان استان برگزار شده که تا پایان سال نیز در سایر شهرستان‌ها براساس نیازسنجی‌ها، انجام می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار