معاون وزیر بهداشت در مهاباد:

دانشکده پرستاری مهاباد شرایط ارتقا را دارد

معاون آموزشی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: دانشکده پرستاری مهاباد شرایط لازم برای ارتقای آموزشی، افزایش رشته‌های مرتبط با پزشکی و تبدیل به دانشکده پزشکی را دارد.

ابوالفضل باقری فرد معاون آموزشی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در بازدید از دانشکده پرستاری مهاباد گفت: این دانشکده دارای زیرساخت‌های مناسب و قابلیت برای ارتقای وضعیت آموزشی و ارائه رشته‌های مختلف پزشکی است.

وی افزود: زیرساخت مناسبی در این دانشکده طی چندین سال فراهم شده و با ارتقای آن شاهد رشد شاخص‌های بهداشت و درمان در منطقه خواهیم بود.

معاون وزیر بهداشت اضافه کرد: همچنین در کنار ارتقای رشته‌های پزشکی در این دانشکده برنامه ریزی برای توسعه فضای آموزشی نیز از طرف وزارتخانه در دستور کار قرار خواهد گرفت.

 باقری فرد با اشاره به بازدید میدانی از ظرفیت این دانشکده گفت: در آینده نزدیک و پس از تشکیل کمیسیون مربوطه نسبت به ارتقای دانشکده به صورت رسمی اقدام خواهد شد.

دانشکده پرستاری مهاباد نخستین بار سال تحصیلی ۱۳۹۸- ۱۳۹۹ با ظرفیت ۲۲ نفر از طریق کنکور سراسری در رشته پرستاری دانشجو جذب کرد.

معاون آموزشی و دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت و درمان به همراه رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی، فرماندار ویژه مهاباد و نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی از دانشکده پرستاری این شهرستان بازدید کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.