استاندار گیلان مطرح کرد؛

مقابله با دشمن، نیازمند راهبرد هوشمند رسانه‌ای

استاندار گیلان مقابله با هجمه‌های همه جانبه دشمنان علیه نظام اسلامی ایران را نیازمند اتخاذ راهبرد هوشمند رسانه‌ای دانست.

اسدالله عباسی، استاندار گیلان در نشست هماهنگی بزرگداشت روز خبرنگار با اشاره به جنگ ترکیبی دشمنان علیه ملت و کشورمان گفت: ضمن آنکه در جبهه‌ای دیگر، درگیر جنگ نرم هستیم و مقابله با آن که دشمنان با ابزار‌های رسانه‌ای برای تضعیف اعتماد مردم به خدمتگزاران خود به کار بسته اند؛ نیازمند راهبرد هوشمند رسانه‌ای است.

او خبرنگاران را جهادگران عرصه فرهنگ دانست که هوشمندانه و آگاهانه، در عرصه جهاد تبیین نقش آفرینی روشنگرانه می‌کنند.

استاندار گیلان افزود: باید با تأسی از رویکرد و الگوی حسینی، روز خبرنگار امسال که مصادف با این ایام شده، فرصتی مغتنم برای قدرشناسی از این جهادگران عرصه فرهنگ باشد.

عباسی تصریح کرد: انتظار است جامعه رسانه، با ترسیم افق‌های روشنِ پیش روی توسعه ایران اسلامی و گیلان عزیز، روایتی صواب از جهت‌گیری‌‎ها، اقدامات، فعالیت‌ها و تصمیمات خدمتگزاران صادق مردم ارائه دهند.

او همچنین گفت: رسانه‌ها با بیان شفاف خدمات دولت و اقدامات انجام شده و در عین حال نقد خیرخواهانه در جامعه امید و اطمینان‌افزایی کنند.

استاندار افزود: به‌جهت مرجع بودن رسانه‌های فعال و معتبر در استان گیلان انتظار است از یک سو به عنوان تبیین کننده راهبرد‌های دولت با نقدی خیرخواهانه به ایفای نقش بپردازند و از سوی دیگر در قامت بازوی مشورتی مدیران عمل کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.