تجاری سازی اختراع یکی از مبتکران توزیع برق استان سمنان

معاون برنامه ریزی و مهندسی شرکت توزیع برق سمنان از تجاری سازی اختراع دتکتور منع تخریب پشت سرهم باتری نصب شده بر روی UPS‌ها خبر داد.

رضا علی اصغری معاون برنامه ریزی و مهندسی شرکت توزیع برق سمنان گفت: این دستگاه جهت پایش وضعیت باتری‌های برق اضطراری UPS و جلوگیری از تخریب سریالی آن‌ها به کمک دتکتور اختراع و تولید شده است.

وی افزود: این سیستم بر روی دستگاه‌های برق اضطراری با چهار باتری ۶۵ آمپر ساعت، دستگاه‌هایی با هشت باتری ۴۲ آمپرساعت و دستگاه‌هایی با ۶۴ باتری ۶۵ آمپر ساعت نصب و به بهره برداری رسیده است.

علی اصغری به مزایای این دستگاه اشاره کرد و گفت: کم هزینه بودن طرح، نداشتن عوارض سیستمی، عدم ایجاد اختلال در عوارض سیستمی، عدم ایجاد اختلال در عملکرد ups‌ها و جلوگیری از هدررفت ۱-N باتری حادثه دیده از جمله مهمترین و بااهمیت‌ترین مزایای دستگاه تولید شده می‌باشد.

وی یادآور شد: تمامی دستگاه‌های برق اضطراری این شرکت به این سیستم مجهز شده اند و به زودی نسخه تحت شبکه آن جهت بررسی و پایش تک تک باتری‌ها اتقاء می‌یابد.

وی خاطرنشان کرد: دستگاه دتکتور جلوگیری از تخریب سریالی باتری‌های ups با شماره ۱۰۷۳۱۰ توسط محمدعلی حسنی از کارشناسان شرکت توزیع برق استان ثبت اختراع شده و در برخی از شرکت‌های دیگر مورد نصب و بهره برداری قرار گرفته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار