مدیریت زمان و هزینه از اولویت های تولید مسکن است

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: مدیریت زمان و هزینه از عوامل اصلی در تولید مسکن به شمار می رود.

آقای علیرضا جعفری گفت:  حوزه تولید مسکن پیشران اقتصاد به شمار می‌رود، ایجاد شهرهای جدید و با کیفیت یکی از اولویت‌های شرکت عمران شهرهای جدید است، بدین معنا که شهرهای جدید به عنوان سکونتگاه‌های جدید با کیفیت و سرزنده شناخته شود.

به گفته مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید،  بهره مندی از ظرفیت فناوری و تکنولوژی برای پایدارسازی کالبدهای شهری از دیگر اولویت‌های این شرکت است.

جعفری با اشاره به اینکه نمایشگاه صنعت ساختمان، توان داخلی صنعت گران را به معرض نمایش گذاشته است، گفت: قرار است تا زندگی مردم در شهرهای جدید علاوه بر کیفیت همراه با آرامش باشد. یکی از ابزارهای آرامش،هوشمندسازی و استفاده ظرفیت‌های صنعتی‌سازی است.

او می گوید: تجاری‌سازی و صنعتی‌سازی نیازمند حمایت از سوی دولتمردان است و در این راه تلاش خواهیم کرد تا ادبیات و فرهنگ تولید مسکن با نگاه هوشمند سازی را به شکل ترویجی آمیزش دهیم.

جعفری گفت:  مدیریت زمان و مدیریت هزینه را از دیگر موارد مهم در رشد تولید مسکن است و  ظرفیت های بهرمندی از مصالح ساختمانی با کیفیت در عمل باید پیاده سازی شود. در همین خصوص نیازداریم تا قراردادهایی را با پیمانکاران به امضا برسانیم که در آنها استفاده از مصالح ساختمانی استاندارد در تولید انبوه ملاک عمل باشد.

جعفری گفت:  امکان فعالیت صنعت کاران برای تولید مسکن در شهرهای جدید فراهم شده و ارائه خدمات عمومی، عمرانی، شهری و سایر خدمات رو بنایی و زیربنایی برای توسعه پایدار در برنامه شرکت عمران شهرهای جدید است.

او گفت: از صنعت‌گران و صاحبان ایده دعوت می‌کنیم تا در تولید مسکن همراه دولت باشند چراکه برنامه دولت برای تاسیس ۵۰ شهر جدید و ۲۷ شهرک ساحلی نیازمند همکاری بخش خصوصی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار