بیش از ۶۱۸ کیلوگرم مواد مخدر کشف شد

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از کشف ۶۱۸ کیلو و ۵۰ گرم مواد مخدر از قاچاقچیان در استان خبر داد.

سرهنگ شجاعی نسب گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی اطلاعاتی مبنی بر حمل مواد مخدر از سوی سوداگران مرگ در محور‌های فرعی شهرستان بیرجند دریافت کردند که تیم‌های عملیاتی مبارزه با مواد مخدر برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

او افزود: مأموران هنگام کنترل و گشت زنی در محور‌های فرعی شهرستان بیرجند به  ۲ دستگاه سواری  پژو ۴۰۵ و یک سواری پژو پارس که از سمت سربیشه به سمت بیرجند در حال حرکت بودند مشکوک شده و با علائم هشدار دهنده به رانندگان خودرو‌ها دستور ایست دادند.

سرهنگ شجاعی نسب عنوان کرد: رانندگان با مشاهده مأموران بلافاصله از محور‌های فرعی به سمت یکی از روستا‌ها متواری شده و هر ۳ دستگاه خودرو وارد یک منزل مسکونی شدند.


بیشتر بخوانید


فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی و با اقدامات پلیسی محل مورد نظر را شناسایی کرده و در یک عملیات ضربتی متهمان را دستگیر کردند که در بازرسی از خودرو‌ها ۵۹۷ کیلو و ۲۵۰ گرم حشیش و ۲۰ کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک از سوداگران مرگ کشف شد.

او با بیان اینکه در این عملیات ۳ خودرو از قاچاقچیان موادمخدر توقیف و ۴ متهم دستگیر شدند، بیان کرد: امروز با اشراف اطلاعاتی پلیس در تمام نقاط استان، هیچ نقطه امنی برای اشرار، قاچاقچیان، سوداگران مرگ و مخلان نظم و امنیت جامعه وجود ندارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار