امام جمعه سمنان:

عزت و اقتدار ملت مدنظر دولت سیزدهم است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان گفت: اعتماد به آمریکا خیانت است و دولت سیزدهم با وجود اینکه راه مذاکره را نبست، عزت و اقتدار ملت را در نظر می‌گیرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان گفت: مسوولان باید در ارتباطات خود با کشور‌های مختلف هوشیار باشند و مراقبت کنند.

وی با اشاره به فرموده‌های رهبر معظم انقلاب، ابراز کرد: دشمن در ظاهر با دست‌کش‌های ابریشمی، اما در واقعیت با دست‌کش‌های چدنی و آهنی در طول تاریخ به دنبال ضربه به کشور است.

خطیب جمعه سمنان با اشاره به سالروز فرمان مشروطیت در ۱۳ مرداد ۱۲۸۵ خورشیدی، افزود: مشروطیت درس بزرگی است که نشان می‌دهد دشمنان همواره در لباس دوست و دشمن به فکرمنافع خود و ضربه به کشور هستند.

وی با یادآوری فرمایش رهبر معظم انقلاب گفت: کشتن بچه‌ها در فلسطین اقدام آشکار ضد حقوق بشر است.

حجت الاسلام و المسلمین مطیعی با اشاره به ۱۴ مرداد برابر با پنجم اوت «روز حقوق بشر اسلامی و کرامت انسانی» افزود: حقوق بشر اسلامی باید مبتنی بر رعایت حق‌الله باشد.

امام جمعه سمنان با اشاره به ۱۷ مرداد روز خبرنگار، افزود: خبرنگاران چشم بینای جامعه هستند.

وی اضافه کرد: هدایت، حمایت از کار‌های فرهنگی و دستگاه‌های اجرایی و نظارت بر عملکرد بخش‌های مختلف وظیفه نماینده، ولی فقیه در استان‌ها است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.