کمبودی در بازار میوه و صیفی نداریم

رئیس اتحادیه بارفروشان گفت: با توجه به گرمای هوا و افزایش عرضه پیش بینی می شود که قیمت میوه در هفته آینده ۱۰ تا ۲۰ درصد کاهش یابد.

آقای مصطفی دارایی نژاد گفت: با توجه به فراوانی عرضه در برابر تقاضا و رکود حاکم بر بازار، قیمت اقلام میوه و صیفی نسبت به هفته گذشته نوسانی نداشته است.

او قیمت هرکیلو آلبالو را ۲۵ تا ۴۵ هزارتومان اعلام کرد و افزود: نرخ کنونی هرکیلو آلو قطره طلا ۵ تا ۳۰ هزارتومان، انگور رطبی ۱۲ تا ۲۳ هزارتومان، انگور عسگری ۱۲ تا ۲۳ هزارتومان، انگور کندری ۱۷ تا ۲۸ هزارتومان، توت فرنگی ۴۰ تا ۱۰۰ هرارتومان، زردآلو ۱۷ تا ۵۰ هزارتومان، سیب گلاب ۲۰ تا ۴۲ هزارتومان، شلیل شبرنگ ۲۰ تا ۵۰ هزارتومان و شلیل شمس ۱۵ تا ۴۵ هزارتومان است.

دارایی نژاد قیمت کنونی گلابی بیروتی را ۳۰ تا ۹۰ هزارتومان، گیلاس تکدانه ۴۵ تا ۱۰۰ هزارتومان، گیلاس صورتی ۱۵ تا ۴۵ هزارتومان، گیلاس مشکی ۲۰ تا ۳۵ هزارتومان، هلو انجیری ۱۵ تا ۵۰ هزارتومان و هلو ۱۰ تا ۳۵ هزارتومان در میدان مرکزی اعلام کرد.

رئیس اتحادیه بارفروشان ادامه داد: در حال حاضر هرکیلو جانا با نرخ ۵ تا ۱۵ هزارتومان، خربزه ۶ تا ۲۰ هزارتومان، طالبی ۷ تا ۲۰ هزارتومان و هندوانه ۳ تا ۹ هزارتومان در میدان مرکزی و با احتساب ۳۰ درصد سود در خرده فروشی ها عرضه می شود.

او گفت: با توجه به گرمای هوا و فسادپذیری اقلام میوه پیش بینی می شود که قیمت ۱۰ تا ۲۰ درصد کاهش یابد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار