استاندار چهارمحال و بختیاری؛

دفاع مقدس نقطه عطف تاریخ بود

حیدری گفت: دوران دفاع مقدس نقطه عطف تاریخ بود چراکه جوانان دیروز به دشمنان اجازه حتی یک قدم پیشروی و تجاوز به خاک ایران را ندادند.

غلامعلی حیدری در آیین یادواره شهدای آبروی محله که در شهر سودجان برگزار شد، اظهار داشت: اخلاص و نیت پاک دوران دفاع مقدس، تنها ذخیره آخرت و چراغ راه ماست.

وی افزود: اقتدار و صلابت جمهوری اسلامی ایران مدیون رشادت‌ها و جانفشانی‌های شهداست.

حیدری اضافه کرد: اینکه علیرغم همه دشمنی‌ها با نظام مقدس اسلامی، هیچ یک از کشور‌ها جرات حمله نظامی به کشور را ندارند، نتیجه همان خون‌هایی است که در دوران جنگ و پس از آن به پای انقلاب ریخته شده است.


بیشتر بخوانید


وی گفت: دشمنان ایران می‌دانند اگر بنابر جنگ مجددی باشد، وارثان شهدا همان ایثارگری‌ها را تکرا خواهند کرد؛ بنابراین تلاش می‌کنند از روش‌های دیگری مانند فشار‌های اقتصادی و از طریق جنگ روانی به نظام ضربه وارد کنند.

حیدری اظهار داشت: یاد شهدا باید همیشه زنده نگه داشته شود و در برابر خون شهدا، رسالتی بر دوش ماست و برگزاری یادواره بهانه‌ای است تا یادآوری کنیم که رسالت و مسئولیت ما در برابر شهدا چیست.

وی تصریح کرد: ایثارگران و خانواده معظم شهدا مورد تکریم آحاد جامعه قراردارند و در ترویج فرهنگ ایثار، شهادت، جهاد و دفاع از ارزش‌های حکومت اسلامی رسالت و وظیفه مهمی برعهده دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.