آغاز روکش آسفالت جاده گرگر به سرقلعه شهرستان لردگان

آیین کلنگ زنی عملیات اجرایی روکش آسفالت جاده گرگر به سرقلعه در لیرابی شهرستان لردگان با حضور جمعی از مسئولین برگزار شد.

حسین بامیری نماینده مردم شهرستان‌های لردگان، خانمیرزا و فلارد در مجلس شورای اسلامی در آیین آغاز عملیات اجرایی روکش آسفالت جاده گرگر به سرقلعه در روستای لیرابی شهرستان لردگان تاکید کرد: اجرای این طرح یکی از مطالبه‌های مردم دهستان پشت‌کوه میلاس به‌عنوان یکی از مناطق محروم این شهرستان به شمار می‌رود.

وی طول مسیر جاده گرگر به سرقلعه شهرستان لردگان را ۱۳ هزار و ۵۰۰ متر دانست و افزود: در این مرحله هفت هزار و ۵۰۰ متر از این مسیر با ۲۲۰ میلیارد ریال هزینه آسفالت می‌شود.

بامیری تصریح کرد: در همین راستا از مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری و فرماندار شهرستان لردگان خواسته شده تا برای اجرای کامل این پروژه تلاش کنند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری نیز گفت: آسفالت جاده‌های واقع در مناطق سخت‌گذر استان امسال در دستور کار قرار دارد.

روح‌الله غلامی تاکید کرد: در این راستا آسفالت جاده گرگر به سرقلعه و محور‌های ارتباطی پشت‌کوه فلارد، پشت‌کوه مُنج منطقه اوره و بارز و گردنه چهار طاق عملیاتی می‌شود.

سرپرست فرمانداری لردگان هم گفت: آسفالت محور‌های ارتباطی روستایی و حذف نقاط حادثه‌خیز از مهم‌ترین اولویت‌های این شهرستان به‌شمار می‌رود.

منصور کریم‌زاده تصریح کرد: توزیع عادلانه امکانات، منابع و تجهیزات، توجه به مناطق کمتربرخوردار و جذب سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری در نقاط محروم شهرستان لردگان با هدف اشتغال‌زایی، کاهش نرخ بیکاری، رونق اقتصادی و جلوگیری از مهاجرت‌های بی‌رویه جزو اولویت‌های این شهرستان در دولت سیزدهم است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار