ولایت مداری مهمترین ویژگی حضرت ابوالفضل العباس (ع) بود

امام جمعه کوهبنان گفت: اخلاص، تواضع، فروتنی و ولایت مداری از ویژگی‌های بارز قمر بنی هاشم بود کسی که همواره خود را سرباز ولایت و رهبری می‌دانست.

حجت الاسلام مرتضی جعفری امام جمعه کوهبنان در جمع عزاداران حسینی در منطقه بیدان، حسین آباد، سبلوئبه، درخم و سبلا گفت: اخلاص، تواضع، فروتنی، شهامت، شجاعت، ایثار و ولایت مداری از ویژگی‌های بارز قمر بنی هاشم بود کسی که همواره خود را سرباز ولایت و رهبری می‌دانست.

او ادامه داد: از زمان جنگ عراق علیه ایران تا لحظه شهادت سردار دل‌ها خود را سرباز ولایت و رهبری می‌دانست در حالی که بالاترین درجه نظامی را داشت.

امام جمعه کوهبنان افزود: سردار دل‌ها که از اخلاص و تقوای بالایی برخوردار بود در حوادث غیر مترقبه از جمله سیل و زلزله کمک‌کار و کمک حال مردم بود.

او یادآور شد: انقلاب اسلامی در پرتو منویات مقام معظم رهبری در مقابل جنگ ترکیبی و رسانه‌ای دشمن با صلابت ایستاده لذا همگان باید روحیه استکبار ستیزی که از درس‌های عاشوراست را در خود تقویت کنند.

حجت الاسلام جعفری گفت: در میدان بودن مصداق استکبار ستیزی است حضرت ابوالفضل العباس (ع) تا لحظه شهادت یک تنه در برابر دشمنان و بدخواهان ایستاد و همواره گوش به فرمان، ولی و رهبر خود بود.

او ابراز داشت: حضرت ابوالفضل العباس (ع) بعنوان نگهبان خمیه‌ها وظیفه خود را در دفاع از اسلام و ولایت به خوبی انجام داد.

امام جمعه کوهبنان افزود: در بحث فرزند آوری انسان نباید از فقر بترسد بلکه باید با فقر ملازم باشد کشور در آینده نیاز به نیرو‌های جوان، فعال و پرکار دارد لذا باید به منویات مقام معظم رهبری در راستای فرزند آوری توجه داشته باشیم.

 

برچسب ها: ولایت مداری ، محرم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.