تشدید نظارت بر واحد‌های اقامتی و تفریحی آذربایجان غربی

معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی گفت: نظارت بر نحوه عملکرد واحد‌های اقامتی و تفریحی استان تشدید شده است.

رضا حیدری معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی گفت: با توجه به اینکه این استان امسال برای دومین سال متوالی میزبان زائران اربعین حسینی خواهد بود، نظارت بر نحوه عملکرد واحد‌های اقامتی و تفریحی استان تشدید شده است.

وی اضافه کرد: بازدید‌های نظارتی برای میزبانی شایسته از زائران اربعین حسینی که قصد تردد از مرز تمرچین پیرانشهر را دارند، از ششم اردیبهشت آغاز شده است.

حیدری ادامه داد: این نظار‌ت‌ها به دو صورت انجام شده که در برخی موارد نظارت‌ها توسط کارشناسان این اداره کل انجام شده و در برخی موارد به صورت بازدید ترکیبی با همکاری دستگاه‌هایی مانند علوم پزشکی، شرکت نفت و اداره‌کل استاندارد انجام می‌شود.

به گفته معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی، تاکنون بیش از ۴۰۰ مورد بازدید نظارتی از واحد‌های اقامتی، مجتمع‌های گردشگری و تفریحی استان انجام شده و این نظارت‌ها تا پایان بازگشت زائران اربعین از عتبات عالیات ادامه خواهد داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.