افزایش قیمت برق در فرانسه از اول ماه آگوست

درحالی که دولت فرانسه با اعتراضات گوناگون روبرو است از ابتدای ماه آگوست نیز قیمت برق افزایش خواهد یافت.

براساس گزارش خبرگزاری‌های محلی در پاریس قیمت برق از اول آگوست ۱۰ درصد افزایش می‌یابد. این افزایش بر خانوار‌ها و همچنین مشاغل کوچک و صنعتگران تأثیر می‌گذارد. این اولین مرحله در پایان تدریجی سپر تعرفه است که در پایان سال ۲۰۲۱ برای مبارزه با تورم معرفی شد. پایان کل این سپر برای پایان سال ۲۰۲۴ برنامه ریزی شده است.

بدون شک، این تغییر عمده‌ای است که همه یا تقریباً همه فرانسوی‌ها را تحت تأثیر قرار می‌دهد. از روز سه‌شنبه، قیمت برق ۱۰ درصد افزایش می‌یابد، افزایشی که به دنبال کاهش تدریجی سپر قیمتی که توسط دولت اعمال می‌شود، افزایش می‌یابد.

این افزایش شامل تمامی خانوار‌ها و تمامی مشاغل کوچک (تجار و صنعتگران) که دارای کنتور تا توان ۳۶ کیلوولت آمپر هستند، خواهد بود. این نشان دهنده میانگین هزینه اضافی کمی بیش از ۱۵۰ یورو در سال (۱۳ یورو در ماه) است.

بر اساس محاسبات دولت، قبل از افزایش، صورتحساب حدود ۱۶۴۰ یورو در سال بود. پس از افزایش، برای یک مصرف کننده متوسط با گرمایش الکتریکی که ۷ مگاوات ساعت در سال مصرف می‌کند، ۱۸۰۰ یورو خواهد بود. بنابراین به طور متوسط ۱۶۰ یورو افزایش برای مالیات دهندگان است که از اول اوت انجام می‌شود.

برچسب ها: برق ، فرانسه ، افزایش قیمت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار