رئیس شورای شهر قیدار:

شهردار آینده از نیروهای بومی انتخاب می‌شود

رئیس شورای شهر قیدار گفت: با توجه به مشکلاتی که با انتخاب شهردار غیربومی تجربه کردیم قطعا شهردار جدید از نیروهای بومی انتخاب می‌شود.

خدیجه خداکرمی رئیس شورای شهر قیدار گفت: همه موضوعات مطرح شده درباره انتخاب شهردار شایعه بوده و هنوز کسی برای این سمت انتخاب نشده است.

وی تصریح کرد: البته پس از اعلام فراخوان چند نفر کارنامه خود را به شهرداری تحویل داده‌اند اما تقریبا همه این افراد غیربومی هستند.

رئیس شورای شهر قیدار با بیان اینکه نظر شورا به هیچ وجه انتخاب شهردار غیربومی نیست، اضافه کرد: با توجه به تجربه قبلی، شهردار منتخب قطعا بومی خواهد بود.

خداکرمی با بیان اینکه همان بار نخست هم به شهردار غیر بومی رای منفی داده است، افزود: با انتخاب شهردار غیر بومی، پیش بینی بروز مشکلات مختلف را داشتیم به همین دلیل، نظر قاطبه اعضای شورا انتخاب شهردار بومی است.

خداکرمی ادامه داد: در صورتی که مطابق فراخوان شخص بومی اعلام آمادگی نکند، اعضای شورا از افراد مورد نظر، شخصی را به عنوان شهردار انتخاب خواهند کرد.

رئیس شورای شهر قیدار با بیان اینکه در حال حاضر شهر با حضور سرپرست شهرداری به خوبی اداره می‌شود و خوشبختانه مشکلی در روند ساخت پروژه‌ها پیش نیامده است، اضافه کرد: شورا نیز به دنبال آن است که با تغییرات مدیریتی مشکلی در روند ساخت پروژه‌ها پیش نیاید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.