۱۶ کشته در حادثه سقوط جرثقیل در هند + فیلم

بر اثر سقوط جرثقیل بر روی گروهی از کارگران در یک کارگاه ساخت و ساز بزرگراه در ایالت مهاراشترا هند، دست کم ۱۶ کارگر کشته شدند.

مقامات هند اعلام کردند که پس از سقوط یک جرثقیل در حین ساخت پل در ایالت مهاراشترا در غرب هند، دست کم ۱۶ کارگر کشته شدند، سه نفر دیگر زخمی شدند و بیم آن می‌رود که چندین کارگر دیگر به دام افتاده باشند.

به گزارش NDTV به نقل از پلیس، این حادثه زمانی رخ داد که کارگران در حال کنترل یک جرثقیل متحرک تخصصی برای جابجایی تیرهای بزرگ فولادی مورد استفاده در ساخت بزرگراه ها و پل های راه آهن بودند.
 
پلیس گزارش داد که ممکن است پنج کارگر دیگر همچنان زیر آوار جرثقیل سقوط کرده باشند، که این امر باعث افزایش مقیاس فاجعه و چالش‌های پیش روی تیم‌های نجات در تلاش برای نجات آسیب دیدگان می‌شود.
 
پلیس، آتش نشانی و نیروهای اورژانس در حال حاضر در عملیات امداد و نجات در محل حادثه حضور دارند . مقامات از پلیس خواستند تا تحقیقات برای کشف علل این حادثه انجام شود.

به گزارش رویترز، فیلم‌های تلویزیونی بقایای شکسته شده جرثقیل را نشان می‌دهد که بین ستون‌های پل در نزدیکی منطقه شاهاپور، در حدود ۵۰ مایلی (۸۰ کیلومتری) از بمبئی، پایتخت ایالت روی زمین پخش شده است.

 یکی از مقامات ارشد نیروی ملی واکنش در بلایای طبیعی هند گفت: تیم‌های امدادی در تلاش بودند اجساد را بیرون بکشند و حداقل ۱۶ نفر کشته شدند.

دفتر نخست وزیر نارندرا مودی در پستی در شبکه اجتماعی اعلام کرد: "از حادثه ناگوار در شاهاپور، ماهاراشترا ناراحت شدم. عمیق‌ترین تسلیت من به خانواده‌های کسانی که جان خود را از دست دادند. "

دفتر مودی کمک‌های امدادی ۲۰۰۰۰۰ روپیه (۲۴۳۰ دلار) برای خانواده‌های متوفیان و ۵۰۰۰۰ روپیه (۶۰۸ دلار) برای مجروحان را اعلام کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار