سازمان بورس پیگیر شایعه سازان باشد

کارشناس ارشد بازار سرمایه گفت: با توجه به شایعه روز گذشته در خصوص توقف فعالیت بورس کالا شایسته است که سازمان بورس به عنوان متولی با پیگیری‌های لازم از کیان بازار دفاع کند.

احمد زاده اصل گفت: سازمان بورس متولی بازار است و حکمرانی بازار با نقش سازنده و موثر سازمان بورس امکان پذیر خواهد بود با توجه به شایعه روز گذشته در خصوص توقف فعالیت بورس کالا شایسته است که سازمان بورس به عنوان متولی با پیگیری‌های لازم از کیان بازار دفاع کند البته که نه تنها در این مورد بلکه در تمام موارد باید حفظ و صیانت از حق سهامداران در اولویت سازمان بورس باشد.

این کارشناس ارشد بازار سرمایه می‌گوید: در عین حال سازمان بورس هم وظیفه شفاف سازی را دارد و در چنین مواردی که شایعات روند حرکتی بازار را تحت تاثیر قرار می‌دهند سازمان بورس باید در سریع‌ترین زمان ممکن واکنش مناسب را داشته باشد.

احمد زاده گفت: پیشگیری همیشه بهتر از درمان است بنابر سازمان باید در جهت شفاف سازی به شکل رسمی از طریق ارکان نظام این موضوع را پیگیری و رفع کند البته که روز گذشته رئیس سازمان بورس هم از تکذیب این خبر داد.

او در ادامه افزود: اگر جلوی شایعات گرفته نشود همانند خوره به جان بازار می‌اُفتد و می‌تواند صدمات جبران ناپذیری را به همراه داشته باشد. به امید خدا اقدامات سازمان در کنار واکنش سریع بتواند نگرانی را از فعالان و سهامداران بازار دور کند در واقع نمی‌شود تنها یک تکذیبه داد و راه اندازان چنین جریانات شایعه‌ گونه  به کار خود ادامه دهند سازمان بورس باید اعتماد سازی را به نیابت دولت هم انجام دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار