اذعان موسسه آمریکایی به ضعف ارتش تایوان مقابل چین

یک موسسه معتبر آمریکایی با انجام پژوهشی تاکید کرد ارتش تایوان توانایی مقابله با ارتش چین را ندارد.

بر اساس گزارش جدیدی که توسط یک موسسه تحقیقاتی امنیتی برجسته آمریکا منتشر شده است، تایوان باید برای نیرو‌های میدانی خود هزینه‌ کند تا بتواند در مقابل ارتش چین بایستد.

 بر اساس گزارش منتشر شده توسط RAND، رهبران تایوان ممکن است شک کنند که (ارتش آزادیبخش خلق) PLA واقعاً حمله خواهد کرد، همانطور که رهبران اوکراین در مورد حمله روسیه در اوایل سال ۲۰۲۲ تردید داشتند، اما تهاجم یک خطر وجودی برای تایوان ایجاد می‌کند. 

 این گزارش می‌گوید که اگر چین تلاش‌های خود را برای الحاق تایوان به سیستم سیاسی خود افزایش دهد، رهبران تایوان عموماً معتقدند که این کار از طریق اجبار اقتصادی به جای اقدام نظامی انجام خواهد شد. این گزارش ۲۴۰ صفحه‌ای همچنین بیان می‌کند که تایوان به اندازه کافی برای دفاع هزینه نمی‌کند و پول آن تا حد زیادی صرف «سیستم‌های قدیمی» می‌شود.

در طول ۱۵ سال گذشته، تحلیلگران توصیه‌های فوری بسیاری را برای بهبود چشم انداز دفاعی تایوان منتشر کرده اند. در این گزارش آمده است که احساس فوریت، ناشی از ارزیابی‌های ارتش تایوان است که به دلایل بسیاری برای دفاع در برابر یک حمله بزرگ PLA مناسب نیست. بر اساس این گزارش، اگرچه ایده‌های خوب زیادی پیشنهاد شده است، اما تایوان همچنان به سرمایه گذاری در قابلیت‌های قدیمی اولویت می‌دهد.

 

برچسب ها: ارتش تایوان ، چین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۵ ۰۹ مرداد ۱۴۰۲
درسته باید سریع پول بدن و تجهیزات امریکایی بخرند. سریع
آخرین اخبار