جشن حقیرانه فوتبال ایران در آسیا

مهدی تاج مجوز حرفه‌ای شش باشگاه لیگ برتری را به مدیران اعطا کرد.

ساعاتی قبل نشست سالانه مدیران عامل باشگاه‌های فوتبال و دپارتمان صدور مجوز باشگاه‌ها با مسئولان فدراسیون فوتبال برگزار شد و در جریان این نشست، مهدی تاج گواهینامه حرفه‌ای شش باشگاه لیگ برتری را مدیران آن‌ها اعطا کرد.

در ابتدا رضا درویش و امیرعلی حسینی، مدیر امور بین‌املل باشگاه پرسپولیس، مجوز حرفه‌ای این باشگاه را از مهدی تاج دریافت کردند و قابی را به کنار رئیس فدراسیون فوتبال ثبت کردند و سپس مجوز باشگاه تراکتور به هوشنگ نصیرزاده اهدا شد.

باشگاه‌های فولاد، سپاهان، گل‌گهر و نساجی نیز سه باشگاه دیگری بودند که در این مراسم مجوز حرفه‌ای خود را از مهدی تاج گرفتند. همچنین دو باشگاه لیگ یکی و دو باشگاه بانوان نیز امسال موفق به دریافت مجوز حرفه‌ای خود شدند.


از بین این چند باشگاه، فولاد و گل‌گهر در لیگ قهرمانان حضور ندارند، اما چهار باشگاه دیگر به لیگ قهرمانان راه پیدا کردند.

جالب اینکه فصل گذشته تنها دو باشگاه فولاد و سپاهان توانستند لایسنس حرفه‌ای به دست بیاورند.

همچنین در حاشیه این مراسم، مهدی تاج، هدایت ممبینی و منصور قنبرزاده با اهدای لوحی به الهام خدائیان، مهدی سالاری و ایمان فرزین، افسران صدور مجوز باشگاهی، از آن‌ها تقدیر و تشکر کردند.

اما نکته مهم اینکه در حال حاضر ۱۰ باشگاه لیگ برتری و ۱۵ باشگاه حاضر در رقابت‌های لیگ یک موفق به دریافت مجوز حرفه‌ای نشده‌اند که این یک نکته منفی برای فوتبال ایران محسوب می‌شود. البته مهدی تاج در پایان مراسم امروز این وعده را داد که سال آینده باشگاه‌های بیشتری لایسنس حرفه‌ای را دریافت کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.