ایزدی:

تسهیل امور بنگاه‌های اقتصادی در شهرستان‌ها ضرورت دارد

مدیرکل صمت استان فارس گفت: ایجاد و تقویت زیرساخت‌ها و مهیا کردن بستر رشد تولید در راستای تسهیل امور بنگاه‌های اقتصادی در شهرستان‌ها ضرورت دارد.

حمیدرضا ایزدی در دیدار با سرمایه گذاران، فعالان اقتصادی و کار آفرینان شهرستان پاسارگاد با اشاره به ضرورت و لزوم ایجاد و تقویت زیرساخت‌ها و مهیا کردن بستر رشد تولید در راستای تسهیل امور بنگاه‌های اقتصادی و بهبود محیط کسب و کار‌ها در شهرستان‌ها، تصریح کرد: تولید، حفظ آن و افزایش چرخه بهره‌وری، استفاده از ابزار‌های نوین و دانش روز در توسعه فرصت‌های اقتصادی و صادراتی مستلزم برنامه‌ریزی مدون است که اداره کل صمت فارس به این مهم اهتمام ویژه دارد.

مدیرکل صمت استان فارس گفت: هم اکنون ۷ واحد فعال صنعتی دارای پروانه بهره‌برداری با اشتغال ۷۸ نفر در شهرستان پاسارگاد درحال فعالیت هستند.

او گفت: در شهرستان پاسارگاد تعداد ۵۹ جواز تاسیس با پیش بینی ۱۴۵۷۳ میلیارد ریال سرمایه گذاری و ۱۳۸۶ نفر اشتغال در زمینه‌های محصولات از لاستیک و پلاستیک، ساخت مواد و محصولات شیمیائی، ساخت کاغذ و محصولات کاغذی، سایر محصولات کانی غیر فلزی، محصولات غذایی و آشامیدنی، محصولات فلزی فابریکی، پوشاک وعمل آوردن پوست خز، مبلمان سایر مصنوعات، کک و فرآورده‌های حاصل از نفت، بازیافت و وسایل نقلیه موتوری صادر شده است.

ایزدی ادامه داد: شهرستان پاسارگاد دارای تعداد یک هزارو ۵۴۶ فقره صنوف تولیدی، توزیعی، خدماتی، خدمات فنی همچنین تعداد ۸ اتحادیه و یک اتاق اصناف است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.