توزیع ۳۰۰ پرس غذای گرم بین اقشار نیازمند و کودکان کار خاشی

رئیس جمعیت هلال‌احمر خاش گفت: به مناسبت ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان تعداد ۳۰۰ پرس غذای گرم بین نیازمندان خاشی توزیع شد.

 جلال هاشمزهی با اشاره به اینکه کودکان کار بیشتر در معرض آسیب هستند، بیان کرد: یکی از دغدغه‌های هلال‌احمر بحث حفاظت و سلامت کودکان کار بوده است در همین راستا بسته‌های بهداشتی و مواد غذایی تهیه و در اختیار آنان قرار گرفت.

هاشمزهی بیان کرد: به مناسبت ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) تعداد ۳۰۰ پرس غذای گرم توسط جمعیت هلال‌احمر شهرستان خاش طبخ و در راستای کمک به اقشار نیازمند بین کودکان کار و مناطق کپرنشین و کمتر برخوردار توزیع شد.

وی با بیان اینکه هدف از اجرای طرح حمایت کودکان کار و خیابان را باتوجه‌به وضعیت موجود و شرایط بد اقتصادی افزود: تا کنون با استفاده از ظرفیت و پتانسیل مشارکت خیرین تعداد ۲۳۰ نفر از کودکان کار و خیابان تحت پوشش این طرح قرار گرفتند.
 
هاشمزهی اظهار کرد: طی روزهای آتی با همکاری انسان‌های خیرخواه بتوان کلیه کودکان کار و خیابان این شهرستان و همچنین کودکان حاشیه‌شهر که خانواده‌های کم‌درآمد و اقشار آسیب‌پذیر هستند در این طرح مورد مساعدت قرار گیرند.
 
وی خاطرنشان کرد: جامعه هدف هلال‌احمر خانواده‌های در محلات کمتر توسعه‌یافته هستند و با همکاری مؤسسات و گروه خیرین جهادی شهرستان بسته‌های معیشتی به آنان تعلق خواهد گرفت.

برچسب ها: ماه محرم ، نیازمندان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار