ارائه خدمات امدادی و درمانی به ۵۳۲ نفر در قم همزمان با تاسوعا و عاشورای حسینی

مدیر عامل جمعیت هلال احمر قم از ارائه خدمات امدادی و درمانی به ۵۳۲ نفر در حرم بانوی کرامت و بیت رهبری در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد.

محمدرضا بهرامی،مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر قم ضمن تسلیت ایام عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) گفت: طبق روال سال‌های گذشته هلال احمر برای ارائه خدمات امدادی و درمانی به زائران و مجاورین حضرت معصومه (س) و بیت رهبری در روز‌های تاسوعا و عاشورا در پست‌های از پیش تعیین شده مستقر شد.

او  افزود: پست‌های امدادی و درمانی با مشارکت معاونت امداد و نجات و درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر قم و حضور ۲۰۳ امدادگر، ۷ پزشک و ۱۱ پرستار در دو بقعه خواهران و برادران در حرم حضرت معصومه (س) و همچنین در بیت رهبری به ۵۳۲ نفر از شرکت کنندگان در مراسم عزای اباعبدالله الحسین علیه السلام به ارائه خدمات امدادی و درمانی پرداختند. 

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر قم ادامه داد: ۲۱ نفر از عزاداران پس از دریافت اقدامات اولیه درمانی توسط آمبولانس به مراکز درمانی منتقل شدند. 


بهرامی بیان کرد: ۴ دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس در روز تاسوعا و عاشورای حسینی به منظور امدادرسانی به عزاداران به کار گرفته شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار