استاندار کرمانشاه:

کرمانشاه از دیرباز دروازه عتبات عالیات است

استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه این استان از دیرباز دروازه عتبات عالیات بوده است، گفت : از مردم عزیز کشور میخواهیم مرز خسروی را با اطمینان و آرامش کامل جهت سفر اربعین و تردد به کشور عراق انتخاب کنند.

محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه با توجه به ایام محرم و نزدیک شدن به رویداد بین‌المللی اربعین گفت : یکی از افتخارات مردم کرمانشاه خادمی و پذیرایی از زائرین حضرت اباعبدالله الحسین (ع) است.

او افزود: سال گذشته مرز خسروی میزان زائرین حضرت سیدالشهدا (ع) بود و امسال نیز مردم و مسئولان آمادگی خوبی برای استقبال از زائران دارند.

استاندار کرمانشاه افزود: مذاکرات لازم با مسئولین استان همجوار در کشور عراق جهت خدمات مطلوب به زائران و استمرار تردد ۲۴ ساعته در مرز خسروی در ایام اربعین صورت گرفته است.

وی به دیگر اقدامات ستاد اربعین در استان کرمانشاه اشاره کرد و اظهار داشت: امکانات بهداشتی و پذیرایی لازم از شرق تا غرب استان پیش بینی شده و شهرستان‌هایی که در مسیر عتبات و عالیات قرار دارند، گام به گام در حال آماده شدن رویداد عظیم اربعین هستند.

صحرایی ابراز امیدواری کرد: مسیر زائرین اربعین روز به روز آماده‌تر شود و از زائرین گرامی در سراسر کشور دعوت کرد که مرز خسروی را با اطمینان و آرامش کامل برای تردد به کشور عراق انتخاب کنند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۲۱:۱۴ ۰۶ مرداد ۱۴۰۲
عالیه
آخرین اخبار