مراغه‌چیان: نکونام باعث بیشتر شدن بدهی‌ها نشود/ دیگر نباید به جدایی قایدی و محبی فکر کرد

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: مهدی قایدی و محمد محبی از استقلال رفته‌اند؛ این یک واقعیت است و دیگر نباید به آن‌ها فکر کرد.

سعید مراغه‌چیان پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با اشاره به جدایی مهدی قایدی از جمع آبی‌پوشان تهرانی اظهار داشت: قایدی در فصل گذشته یکی از بهترین و شاخص‌ترین بازیکنان استقلال بود و به طور حتم غیبت او تبعات منفی برای آبی‌پوشان به همراه خواهد داشت.

وی افزود: مهدی قایدی و محمد محبی از استقلال رفته‌اند؛ این یک واقعیت است و دیگر نباید به آن‌ها فکر کرد. استقلال بازیکنان خوبی دارد و البته آبی‌پوشان به جای اینکه زانوی غم بغل بگیرند باید دنبال جذب بازیکنان خارجی تراز اول باشند تا بتوانند از این برهه به سلامت عبور کنند.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: کوین یامگا بازیکن توانمندی است و می‌تواند به راحتی در پست وینگر بازی کند. او هر وقت به دروازه نزدیک‌تر باشد می‌تواند خطرناک‌تر باشد، به طور حتم او در فصل جدید با آزادی عملی که خواهد داشت بیشتر می‌تواند به استقلال کمک کند.

مراغه چیان تصریح کرد: استقلال با مشکلات زیادی روبروست. چند روز دیگر لیگ شروع می‌شود، اما هنوز این تیم مشکلات زیادی دارد. تیم کامل نیست و بازیکنان جذب نشده‌اند. من زمانی را به خاطر می‌آورم که با جکیچ و یا رایکوف در استقلال بودیم. دو ماه زودتر تمرینات خود را با تمام نفرات کامل شروع می‌کردیم. تیم تمام بازیکنان خود را می‌شناخت و مشخص بود چه بازیکنانی قرار است حضور داشته باشد و چه نفراتی قرار است جدا شوند، تیم با بهترین کیفیت آماده لیگ می‌شد.

وی تاکید کرد: نکونام باید در جذب بازیکن خارجی سختگیر باشد. او باید نفراتی را به خدمت بگیرد که بتوانند به تیم کمک کنند و باری از دوش تیم بردارند نه اینکه فقط بدهی‌های استقلال زیاد شود.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: تیم‌های سپاهان و تراکتور در فصل نقل و انتقالات عملکرد خوبی داشتند و پرسپولیس نفرات خود را حفظ کرده است و فقط استقلال نفرات خود را از دست داده است، این تیم با این روند به مشکل خواهد خورد.

ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.