فرمانده انتظامی استان قم:

کافه‌های قم ساماندهی می‌شوند

فرمانده انتظامی استان قم از ساماندهی کافه‌ها،قهوه‌خانه‌ها و گیم‌نت‌ها خبر داد و گفت: واحد‌های متخلف به مراجع قضایی معرفی می شوند.

سردار  محمد رضا میرحیدری،فرمانده انتظامی استان قم در گفت وگویی اظهار کرد: ساماندهی کافه‌ها، قهوه‌خانه‌ها و گیم‌نت‌ها در اولویت قرار دارد و به پلیس اماکن استان اعلام شده واحد‌هایی که مجوز ندارند پلمب شوند.

او ادامه داد:واحد‌های صنفی انتظار نداشته باشند پلیس بی‌تفاوت از تخلفات آن‌ها بگذرد، در صورت هرگونه کوتاهی به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

میر حیدری افزود: واحد‌های دارای مجوز نیز که مرتکب تخلف شوند، در مرحله اول تذکر می‌گیرند و در صورت تکرار حتماً با آن‌ها برخورد می‌کنیم.

فرمانده انتظامی استان قم یادآور شد: آرامش و امنیت مردم باید در اولویت اماکن و اصناف استان باشد و هر آنچه که باعث ناامنی شود با برخورد پلیس اماکن روبه‌رو خواهد شد.

او بر لزوم مسئولیت‌پذیری اتحادیه‌های صنفی استان تأکید کرد و بیان داشت: واحد‌های صنفی انتظار نداشته باشند پلیس بی‌تفاوت از تخلفات آن‌ها بگذرد، در صورت هرگونه کوتاهی به مراجع قضایی معرفی می‌شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۰۴:۱۶ ۰۶ مرداد ۱۴۰۲
خسته نباشی بابه نیروی انتظامی خواهشنا این مواد فروشا در چهار راه سرگردون ودروازه ری وده متری اعلایی جمع کنید اینها واجب ترن