شهادت جوان ۲۳ ساله فلسطینی توسط نظامیان صهیونیست

یک جوان ۲۳ ساله فلسطینی امروز درپی یورش نظامیان صهیونیست به نابلس به شهادت رسید.

یک جوان فلسطینی امروز چهارشنبه در پی یورش ده‌ها خودروی نظامی رژیم صهیونیستی به منطقه غربی نابلس در شمال کرانه باختری، کشته شد.

براساس گزارش العربی الجدید، وزارت بهداشت فلسطین در بیانیه‌ای کوتاه اعلام کرد که این جوان به نام محمد عبدالحکیم نعیم ندی (۲۳ ساله) در حمله ارتش اشغالگر به شهر نابلس بر اثر اصابت گلوله مستقیم به قفسه سینه‌اش کشته شد.

منابع محلی به العربی الجدید گفتند که یک نیروی ویژه ارتش اشغالگر به اردوگاه موسوم به العین نفوذ کرده و زمانی که رزمندگان مقاومت آن را پیدا کردند، با آن درگیر شدند. هنگامی که نیروی ویژه لو رفت، ارتش اشغالگر نیرو‌های کمکی جدید نظامی را از طریق ایست بازرسی نظامی در ورودی شهر دیر شرف به محل اعزام کرد.

گردان‌های قدس، بازوی نظامی جنبش جهاد اسلامی - تیپ نابلس در بیانیه‌ای کوتاه در حساب تلگرامی خود اعلام کرد: «مجاهدین ما یک نیروی ویژه را در اردوگاه العین کشف کرده و آن را با گلوله‌های سنگین هدف قرار می‌دهند». 

علاوه بر این، نیرو‌های اشغالگر رژیم صهیونیستی از شب گذشته و بامداد چهارشنبه کمپین بازداشتی را در مناطق مختلف کرانه باختری آغاز کردند و ۴۲ فلسطینی از جمله اسیران سابق و کودکان را هدف قرار دادند.

بر اساس بیانیه باشگاه اسرای فلسطین، نیرو‌های اشغالگر ۹ فلسطینی اهل بیت لحم از جمله یک پسر جوان، هشت نفر از جنین و هفت نفر از طوبس از جمله اسیر و مجروح سابق رایق بشارت (۴۶ ساله) را دستگیر کردند.

باشگاه اسرا اشاره کرد که بشارت در سال ۱۳۸۱ دستش قطع شد، همسرش شهید شد و پسرش مجروح شد. او در سال ۱۳۸۲ تحت تعقیب و گریز قرار گرفت و دستگیر شد، اشغالگران او را به ۹ سال زندان محکوم کرد، در سال ۱۳۹۱ آزاد شد و وی در سال ۲۰۲۱ مجدداً بازداشت شد و طی آن به مدت ۵۳ روز دست به اعتصاب غذای بدون پایان زد و با رد بازداشت اداری خود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار