چاپلوسی «رابرت کندی جونیور» برای صهیونیست‌ها با توپیدن به ایران

نامزد دموکرات ریاست جمهوری آمریکا ادعا‌هایی بی اساسی را درباره شرایط توافق آمریکا با ایران مطرح کرد.

رابرت کندی جونیور، نامزد دموکرات ریاست جمهوری آمریکا در سخنانی در مراسم مبارزه با یهودی ستیزی مدعی شد: برای اینکه آمریکا در مورد ایران توافق کند، تهران باید قول دهد که برنامه تسلیحات هسته‌ای خود را کنار گذاشته و از حمایت حماس نیز دست بردارد.

به گزارش نیویورک پست، کندی در پاسخ به این سوال که در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آیا توافق با ایران را امضا خواهد کرد یا خیر، گفت: «نمی توانم بگویم که توافق ایران را امضا نمی‌کنم.» با این حال، به گفته وی، ایران برای ادغام در جامعه کشور‌ها باید این دو کار انجام دهد.

این نامزد انتخاباتی آمریکا مدعی شد: زمانی که ایران قول بدهد از تسلیحات هسته‌ای دست بردارد، توافق حاصل می‌شود و دوم اینکه ایران باید سیاست تامین مالی حماس تغییر دهد.

اتهام زنی این نامزد ریاست جمهوری آمریکا در حالی مطرح می‌شود که ارزیابی دفتر مدیر اطلاعات ملی آمریکا در تیرماه سال جاری حاكی از آن بود که ایران با وجود پیشرفت‌های برنامه هسته‌ای خود از سال ۲۰۲۰ تاکنون برای ساخت تسلیحات هسته‌ای اقدام نکرده است.

پس از روی کار آمدن «جو بایدن» به‌عنوان رئیس جمهور در آمریکا و اعلام آمادگی برای بازگشت به برجام، در اواخر دولت دوازدهم مذاکراتی برای احیای برجام بین ایران و گروه ۱+۴ و به صورت غیرمستقیم بین ایران و آمریکا انجام شد. ۶ دور مذاکره در این خصوص برگزار شد، اما گفتگو به دلیل کارشکنی طرف‌های غربی به ویژه آمریکا به نتیجه نرسید و دولت سیزدهم در مسیر صیانت از حقوق و منافع مردم ایران از همان ابتدای روی کار آمدن، تلاش کرد به غرب در زمینه فعالیت هسته‌ای ایران و نیز پرونده مذاکرات، باج ندهد و بر رفع تحریم‌های غیرقانونی و اثبات صلح‌آمیز بودن فعالیت‌های هسته‌ای تاکید کند و در پیچ‌و خم مقابله با زیاده‌خواهی‌های غرب و كارشنكی‌های رژیم صهیونیستی ایستادگی کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۰ ۰۴ مرداد ۱۴۰۲
پول ایران بی ارزش ترین پول جهان شد! در گوگل جستجو کنید: بی ارزش ترین پول جهان!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۰ ۰۵ مرداد ۱۴۰۲
یه کم جستجو کن تا بفهمی گوگل دست پرورده کی هست و چگونه ذهن ها رو مدیریت میکنه البته کندذهنهای بی خبر از از تاثیرات رسانه رو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۱ ۰۵ مرداد ۱۴۰۲
پولمون بی ارزش بشه بهتر از اونه که خودمون بی ارزش بشیم هیهات من الذله
Iran (Islamic Republic of)
ایرانبومU-238.03
۲۲:۳۹ ۰۴ مرداد ۱۴۰۲
طبق آخرین اخباری که به ما رسیده در حال حاضر ششصد نیروگاه اتمی در امریکا در حال فعالیت هسته ای شدید و لاینقطع هستند. کره زمین هم به همین دلیل شدیدا گرم شده و قسمت زیادی از قاره اروپا در آتش میسوزد. چرا ما باید از فقط و فقط یک نیروگاه هسته ای مان دست بکشیم؟ ما که از شما نمی ترسیم. مگر احمقیم که زیر بارتان برویم وقتی نمی ترسیم؟
Iran (Islamic Republic of)
علیزاده . شاهین شهر
۰۵:۳۴ ۰۵ مرداد ۱۴۰۲
ایییی جان، خبر پرس کی بودی تو !!؟ این اخبار رو کی بهت رسونده شیطون ؟ ۶۰۰ تا نیروگاه هسته ای!!!؟؟ فعالیت شدید!؟
Iran (Islamic Republic of)
ایرانیومU-238.03
۱۲:۵۷ ۰۵ مرداد ۱۴۰۲
علیزاده بلکمی نکن. العاقل یکفیها الاشاره. من از خودم یا اخبار ایران نگفتم. امریکایی ها خودشان گفتند. اقرار بالاترین سند از میان اسناد است. میدانی فرق بین افرار و اذعان و اعتراف چیست؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۸ ۰۴ مرداد ۱۴۰۲
برند همشون به جهنم بنازم به ایران قوی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۶ ۰۴ مرداد ۱۴۰۲
اسراییل در حال سقوطه و بعدش آمریکا
مرگ بر آمریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۲ ۰۴ مرداد ۱۴۰۲
خوب ایران به سازمان ملل تعهد بدهد که ه هیچ وجهبطرف لاح اتمی ناه رفت تا وقتی مر حمله قرار نگرفته بعدش هرکس باید به هر نهویشده از خو دفاع کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۰ ۰۴ مرداد ۱۴۰۲
بابا این گوشی را از دست بچه بگیرید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۶ ۰۴ مرداد ۱۴۰۲
قرآن ستیزی که نشان آزادی بیان بود حالا علیه یهودی ستیزی جلسه میذارن؟!

صهیونیست ستیزی هم نوعی آزادی بیان است
آخرین اخبار