نرخ مصوب برای پروازهای اربعین امسال در نظر گرفته شده است

مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: برای پروازهای اربعین امسال نرخ مصوب در نظر گرفته شده و از ۱۰ روز آینده اعلام می شود.

فرزادی پور گفت: ۱۶۰۰ تیک کاف با بالاترین  ایمنی برای حج تمتع امسال انجام شد و کوچکترین مشکلی در جابه جایی زائران نداشته ایم. هیچ مشکلی در پروازهای داخلی نداشته ایم و ۲۵ پرواز فوق العاده به برخی از نقاط کشور داشته ایم و تعدادی از  پروازهای خارجی را شرکت هواپیمایی قشم انجام داد.

او گفت: ایران ایر در پروازهای عمره نقش مهمی دارد و یکی از مسیرهای جدی ما انجام پروازهای عمره خواهد بود.

مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی در خصوص نرخ بلیت پروازهای اربعین گفت: تا ۱۰ روز آینده این قیمت مشخص و به صورت رسمی اعلام می شود. قیمت مصوب براساس دامنه قیمتی تعیین خواهد شد. 

او گفت: ۷۰ درصد فروش ما به صورت آنلاین است و ۳۰ درصد هم به صورت گروهی خواهد بود‌ و حداکثر فروش هم به صورت انفرادی خواهد بود. در هفته گذشته ششمین جلسه پروازهای اربعین را انجام دادیم و فعال تر از سال گذشته حضور پیدا خواهیم کرد.

فرزادی پور بیان کرد: سهم ایران ایر از ناوگان هوایی که تا پایان تابستان وارد می شود  بسیار زیاد است. اگر هواپیماها فعال هستند با تکیه بر توان داخلی و مهندسان کشور است و تمامی صنعت هوایی کشور پایبند به این موضوع هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار