هشت واحد مسکونی به مددجویان بخش سیوان ایلام واگذار شد

هشت واحد مسکونی در آیینی و با حضور مجموعه مدیران کمیته امداد استان در روستای چنارباشی به مددجویان بخش سیوان ایلام واگذار شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) ایلام در این آیین با اشاره به اینکه رفع دغدغه مسکن مددجویان از برنامه‌های مهم این نهاد است؛ گفت: بیش از یک هزار و ۷۵۰ خدمت مسکن طی یکسال گذشته به مددجویان این استان ارائه شده است.

رضا طاهری بیان کرد: برای ساخت هر یک از این واحد‌های مسکونی بیش از سه میلیارد ریال با مشارکت کمیته امداد، بنیاد مسکن و خیرین هزینه شده است.

وی با اشاره به نیاز مسکن مددجویان روستایی استان مطرح کرد: با مشارکت بنیاد مسکن و دستگاه‌های دیگر تعداد ۲۵۰ واحد مسکونی ویلایی برای مددجویان روستایی در چند شهرستان استان ساخته می‌شود و زمین آن‌ها نیز تأمین شده است.

رئیس کمیته امداد بخش سیوان ایلام نیز در این آیین گفت: این واحد‌های مسکونی با مشارکت کمیته امداد و بنیاد مسکن و با استفاده از کمک‌های بلاعوض و وام بانکی تکمیل و امروز واگذار شدند.

نقی مومنی افزود: سال گذشته عملیات ساخت تعداد ۱۱ واحد مسکونی برای مددجویان این بخش آغاز که امروز هشت واحد آن‌ها واگذار و در آینده نزدیک سه واحد دیگر به مددجویان منطقه واگذار می‌شود.

وی ادامه داد: ساخت ۶ واحد مسکونی دیگر نیز امسال مددجویان بی سرپناه این بخش مصوب شده که در آینده عملیات ساخت آن‌ها آغاز می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.